سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اهانت به پیامبر خوبی ها محکوم است/ فرار شاه ملعون سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی بود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 444 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1393.10.27
 
انتشار: جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳ / ساعت ۱۷:۱۶:۲۵
کد خبر: 1719
بازدید: 7 بازدید


http://yascms.ir/emam/gozaresh/aaaa732.jpg

به گزارش “صبح زرند“، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه ، خطبه اول خود را طبق روال هفته های گذشته در رابطه با سیره و روش زندگی پیامبر اکرم (ص) و با موضوع حق الناس آغاز کرد.

امام جمعه زرند ضمن اشاره به داستان هایی از پیامبر در رابطه با حق الناس گفت : خداوند قسم یاد کرده است که در روز قیامت هرگز حق الناس را نمی بخشد و دلیل این موضوع هم عدالت خداوند است و اگر حق الناس بخشیده شود از عدالت خداوند به دور است.

وی افزود : حق الناس هرچه کوچک هم باشد بخشیده نخواهد شد ، بطور مثال حتی اگر بوق یا توقف و پارک بیجایی باشد و این حق زمانی بخشیده خواهد شد که صاحب حق از آن بگذرد و رضایتش جلب شود پس تا می توانید سعی کنید از افرادی که حقی به گردنتان دارند حلالیت بطلبید.

خطیب جمعه زرند در خطبه دوم با اشاره به کم آبی و عدم بارش باران گفت : مدتی است که آسمان بر زمین شهرمان بخل کرده که ملجع آن خودمان هستیم وگرنه خداوند بخیل نیست . وقتی که باران نمی آید یکی از راه ها برای بارش باران تضرع در پیشگاه خداوند است و خود خداوند هم می فرمایند که من شما را به سختی می اندازم تا زاری و تضرع کنید و به درگاه خودم بیایید.

وی افزود : به همین منظور صبح دوشنبه در محل مصلی شهر زرند نماز باران را برپا خواهیم داشت و از همه مومنین دعوت می شود که در این مراسم شرکت نمایند و از شرایط آن -و نه حتمی- گرفتن سه روز روزه می باشد.

ابراهیمی ضمن گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۵ گفت : ما هرچه داریم به برکت بسیج و بسیجیان ، رزمندگان ، ایثارگران و شهدا داریم و نظاام جمهوری اسلامی و برگزاری نماز جمعه هم مدیون همین رزمندگان و شهدا هستند و خداوند هم می فرماید که اگر رزم رزمندگان نبود تمام مراکز توحیدی از بین می رفت.

وی با یادآوری سالروز فرار شاه در ۲۶ دیماه تصریح کرد : این ملعون از بس به مردم ظلم و ستم کرد و مردم را به شهادت رساند دیگر نتوانست در کشور بماند و فرار را بر قرار ترجیح داد و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد و امام صادق (ع) در ۱۴۰۰ سال پیش هم این واقعه را پیش بینی کرده بود.

وی افزود : شاه معلون که بازیچه دست غرب و آمریکا بود وقتی از ایران فرار کرد حتی آنها هم او را نپذیرفتند و به کشورشان راه ندادند تا اینکه به مصر رفت و طبق روایات در همان جا از غصه مرد.

امام جمعه زرند با اشاره به نشریه شارلی و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام گفت : بعد از این موضوع گروه تروریستی داعش به فرانسه رفته و ۱۲ نفر از اعضای این نشریه را به قتل رساندند و با این کار آنها که به نام اسلام انجام شد باعث شد مردم فرانسه به تظاهرات علیه تروریست بپردازند و از شرکت کنندگان این مراسم نخست وزیر اسرائیل نتانیاهو بود. کسی که سردمدار تروریستان جهان است و از کسانیست که خودشان داعش را ایجاد کردند و با اینکار می خواستند چهره اسلام را خراب کنند و جهت را به سوی مسلمانان ببرند.

وی خاطرنشان کرد : این نشریه با اهانت به پیامبر اکرم (ص) محکوم است، آن هم اهانت به پیامبر خوبی ها ، چهره مهربان بشریت که مایه خیر و سلامت همه انسانهاست محکوم است و انشاالله ظهور حضرت ولی عصر (عج) هر چه زودتر رخ دهد و انتقام این بی احترامی ها را بگیرد.


برای دیدن لینک این خبر درصبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.