سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند:آمریکا از پیشرفت اسلام می ترسد / از ظریف گلایه داریم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 470 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1393.11.04
 
http://yascms.ir/emam/gozaresh/aaaa732.jpg


به گزارش “صبح زرند” ، نماز جمعه این هفته در شهر زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند و با حضور پرشور مردم دیندار شهر زرند برگزار شد.

ابراهیمی در خطبه اول همانند هفته های گذشته به سیره و شیوه زندگی پیامبر اکرم پرداخت و بحث خود را با موضوع رحمهٌ للعالمین بودن حضرت رسول الله (ص) آغاز کرد و گفت : خداوند در آیه ۱۰۷ سوره انبیا فرموده است که ما پیغمبر را نفرستادیم مگر اینکه مایه آرامش ، هدایت ، خوشبختی ، سعادت ، رحمت و مهربانی برای همه جهانیان باشد.

وی با توصیه به شناخت بیشتر پیامبر اکرم، گفت : هرچه شناخت ، معرفت و آگاهی ما نسبت به پیامبر خوبی ها بیشتر شود ، عشق و علاقه نسبت به پیامبر بیشتر می شود و هرچه دوستی و علاقه بیشتر شود اطاعت پذیری بیشتر می شود و وقتی که مطیع شویم خداوند هم ما را بیشتر دوست خواهد داشت و به سعادت و خوشبختی دست خواهیم یافت.

وی افزود : حضرت محمد مصطفی (ص) نه تنها برای انسان ها رحمت هستند بلکه برای تمام جنیان و فرشتگان و دیگر موجودات عالم هم رحمت هستند .

امام جمعه زرند در خطبه دوم با اشاره به اقدام بی شرمانه نشریه شارلی ابدو گفت : این اقدام هرچه هست زیر سر مستکبران جهانی و آمریکا است و دلیل آن این است که آنها از پیشرفت اسلام می ترسند و از اسلامی که جلوی مستکبران جهانی و تجاوز و غارتگری آنها می ایستد وحشت دارند و به همین علت دست به مخدوش کردن چهره پیامبر و اسلام می زنند.

وی تصریح کرد : دشمنان از اول اسلام تا قبل از انقلاب اسلامی ایران نزدیک به ۱۵۰۰ کتاب علیه اسلام نوشته اند و این آمار بعد از انقلاب اسلامی ایران به بیش از ۳۰۰۰ کتاب علیه اسلام و پیغمبر (ص) می رسد.

خطیب جمعه زرند در ادامه گفت : علیرغم اینکه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده حمایت کرده و خواهند کرد و ما هم به همین ترتیب، ولی از وزیر امور خارجه گلایه داریم و آن به این دلیل است که در زمانی که نشریه شارلی به ساحت مقدس پیامبر توهین کرده بود ، پشت میز مذاکره می نشینند و نه تنها حتی اخمی هم به سران آمریکا نمی کند بعد از آن در خیابان با هم قدم می زنند و این حرکت به هیچ وجه حرکت قابل قبولی نیست.

وی ضمن اشاره به مرگ پادشاه عربستان گفت : یکی از خبرهای بد برای استکبار در امروز خبر مرگ ملک عبدالله پادشاه عربستان بود و آمریکایی ها از اولین کسانی بودند که عرض تسلیت گفتند وجالب است که بعد از خبر مرگ عبدالله قیمت نفت بالا رفت و این از برنامه های استکبار است.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به وجود کارخانه های زرند و صنعتی شدن این شهر ، لازم است که فنی حرفه ای به فکر باشد و به تعلیم و تربیت جوانان زرندی جهت نیروی کار در این صنایع بپردازد.

برای دیدن لینک این خبردرسایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.