سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه موقت زرند:امروز دشمن می خواهد این عزتی که به دست آورده ایم را از ما بگیرد / حق مردم است که ظریف از مردم عذرخواهی کند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 457 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1393.11.11
 
انتشار: جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ / ساعت ۲۰:۰۲:۰۰
کد خبر: 1960


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb67.JPG

به گزارش “صبح زرند” ، نماز جمعه این هفته در شهر زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین سنجری امام جمعه موقت شهر زرند با حضور پرشور مردم شهرستان زرند برگزار شد.

سنجری با اشاره به سالروز وفات جانسوز حضرت فاطمه معصومه (س) گفت : حق این است که نسبت به وفات دو بزرگوار لفظ شهادت را به کار ببریم و آن دو بزرگوار، پیامبر اعظم (ص) و حضرت فاطمه معصومه (س) می باشند.

وی افزود : روایات متعددی در رابطه با زیارت حضرت معصومه (س) نقل شده است که همه دلالت بر بزرگی این بانوی بزرگوار که خواهر امام رضا (ع) است دارد و ثواب زیارت ایشان در قم مساوی با زیارت حضرت فاطمه (س) برشمرده شده است.

امام جمعه موقت زرند ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن بعد از سالها تبعید ، اظهار کرد : امام با آمدنش تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ پیوند داد و با آمدنش عزت و منزلت را به مردم این کشور بخشید.

وی ادامه داد : قبل از انقلاب مسئول درجه چندم کشورهایی مثل انگلیس به کشور ما می آمدند و بر ما حکومت می کردند و وزیران و مسئولان کشور را آنها انتخاب می کردند و حتی در کشور وسایل مبتدی هم باید از کشورهای خارجی مثل آمریکا و انگلیس و … وارد می کردیم .

وی تصریح کرد : امروز دشمن می خواهد این عزتی که به دست آورده ایم را از ما بگیرد و دست به کارهایی از جمله اجیر کردن گروهی مثل داعش و … می زند تا چهره اسلام و ما مسلمانان را در بین مردم دنیا خراب کند و مقام معظم رهبری هوشمندانه نامه ای به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نوشتند که این اسلامی که آنها نشان می دهند اسلامی آمریکایی است و شما با چشم باز خودتان تحقیق کنید تا به اسلام واقعی پی ببرید.

سنجری یادآور شد : نماینده ما و ارشدترین مسئول ما در بحث مذاکرات هسته ای ، وزیر امور خارجه است که نماینده یک کشور اسلامی می باشد و نمی بایست به کشوری که به پیامبر اسلام توهین کرده است برود و با خوشرویی با آنها قدم بزند و حق مردم است که ظریف از مردم عذرخواهی کند.

وی خاطر نشان کرد : بعضی ها معتقدند که تحریم ها علیه ایران به خاطر تاسیسات هسته ای ماست ولی آیا می دانند که در سال ۵۴ که آمریکایی ها با اجازه شاه هر غلطی می خواستند در کشور ما می کردند ولی چرا باز هم در آن زمان ایران تحریم بود؟! دلیل آنها از تحریم ، انرژی هسته ای نیست بلکه آنها از پیشرفت و عزت کشور ما می ترسند.

برای دیدن لینک این خبردرسایت خبری صبح زرندکلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.