سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نتیجه علاقه ودوست داشتن امام حسین(ع)

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 291 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1393.12.06
 
سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی درجلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات 93/11/25


http://yascms.ir/emam/gozaresh/a1002.jpg


قال رسول الله (ص):« حُسَيْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَيْنٍ أَحَبَّ اللَّهُ مَنْ أَحَبَّ حُسَيْناً حُسَيْنٌ سِبْطٌ مِنَ الْأَسْبَاط » (1).

دوست داشتن امام حسین(ع):

روایت بسیار ارزشمندی از پیامبر(ص)داریم که می فرمایند:« حسين از من است و من از حُسينم؛ كسى كه حسين را دوست بدارد، خداوند او را دوست دارد... » ما هرچه داریم ازبرکت امام حسین(ع)است ،اگر اسلام ماندگارشده، ازبرکت امام حسین(ع)است ولی حلاوت وشیرینی این جمله این است ،كسى كه حسين را دوست بدارد، خداوند او را دوست دارد.

کسی که امام حسین(ع)را دوست می دارد باید به گنبدحرم امام حسین(ع) هم علاقه مند باشد،کار برای حضرت توفیق می خواهد وهرکس هم که خدمتی انجام دهد مورد محبت خدا قرار می گیرد ،ما هم درخدمت شما هستیم وان شاء الله که بتوانیم دربازسازی گنبد امام حسین(ع) سهمی داشته باشیم وهمانطور که شهدای ما جانشان را برای امام حسین(ع) دادند، ما هم بتوانیم سهمی دربازسازی حرم سیدالشهداء داشته باشیم .در طول تاریخ بودند ظالمان وستمگرانی که حتی با تخریب حرم آن حضرت، تلاش کردند تا نام امام حسین(ع) فراموش شود وحتی آب را به سمت حرم باز کردند تا حَرم را نابود کنند ولی به اِذن خدا، آب حتی به حَرم نفوذ نکرد وجلونرفت .اکنون این توفیق نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است که گنبد حرم سیدالشهداء را بازسازی کنیم وان شاء الله که این کارها مورد قبول آقا امام حسین(ع)قراربگیرد .

« والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته»


پی نوشت:

1- سنن ابن ماجه، ج1،ص 51، ح:144؛ سنن ترمذی، ج5،ص324، ح:3864؛ مسند احمد بن حنبل،ج4،ص172، دارصاد؛ و...کامل الزیارات،ص117؛جامع احادیث الشیعة،ج21،ص417

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.