سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: نامگذاری مدبرانه رهبری سپری در برابر آسیب های دشمن است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 497 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.01.09
 
کد خبر: 81552566 (4574198) | تاریخ خبر: 07/01/1394 | ساعت: 17:20|

http://yascms.ir/emam/gozaresh/aaaa734.jpg


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای مردم اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب از دل سال های اخیر با بصیرت بالای خود در ابتدای سال شعارهایی را اعلام می فرمایند که چراغ راه پیشرفت و تعالی کشور می باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند موفقیت دولت موفقیت نظام است و پیشرفت دولت نیز پیشرفت نظام است.

امام جمعه زرند با اشاره به اهمیت وحدت و همزبانی افزود: پیروی از فرمایشات رهبری رمز پیروزی و پیشرفت کشور بوده و نوید دهنده خودکفایی و موفقیت این نظام در آینده نزدیک است.

وی گفت: دولتمردان باید با همدلی و صمیمیت بیشتر همراه با مدیریت جهادی در جهت تحقق شعار امسال گام بردارند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن به 12 فروردین از این روز به عنوان عید اسلامی و ملی کشور یاد کرد و گفت: رژیم شاهنشاهی در 22 بهمن ماه 57 با قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) فرو ریخت و به زباله دان تاریخ افتاد و نظام جمهوری اسلامی در 12 فروردین ماه 1358 با 98،2 درصد آرای مردم تصویب و جایگزین حکومت ستمشاهی شد.

وی همچنین با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای مورد تایید رهبر معظم انقلاب است خواستار پشتیبانی قاطع مردم و مسئولان از این تیم شد.

امام جمعه زرند مذاکرات هسته ای در برهه کنونی را بسیار مهم و مسئولیت تیم مذاکره کننده در دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران را بسیار حساس ارزیابی و بر ایستادگی و مقاومت دولت، ملت و تیم مذاکره کننده بر سر حقوق مسلم مردم و زیاده خواهی برخی دولت ها تاکید کرد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.