سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: آل‌سعود با کودک‌کشی نشان داد مزدور آمریکا و صهیونیسم است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 484 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.02.13
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/02/11 - 15:36
شماره: 13940211000421


http://yascms.ir/emam/gozaresh/aaaa732.jpg


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به دیدار اخیر کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «کلید رفع مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و تقویت و رونق تولید داخلی است»، اظهار داشت: توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری سبب رشد و شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده از تولید داخل و توجه به اشتغال است و همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و برای تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

امام جمعه زرند با گرامیداشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم گفت: پاسداشت روز معلم ارج نهادن به مقام علم و عالم است.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه رجب گفت: باید تمام لحظات این ماه را درک کنیم و به غفلت نگذرانیم، ماه رجب ماه آمادگی و درک ماه رمضان است.

امام جمعه زرند با گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی از تلاش بسیجیان و پاسداران در حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

ابراهیمی در ادامه با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم آل‌سعود علیه مردم مظلوم و بی‌گناه یمن افزود: رژیم آل‌سعود در یمن همانند رژیم غاصب صهیونیست نسبت به مردم مظلوم غزه عمل کرده است و خاندان آل‌سعود با به خاک و خون کشیدن کودکان معصوم یمنی به عنوان رژیم کودک‌کش نشان دادند که مزدور آمریکا و صهیونیست هستند و قطعا شکست می‌خورند.


برای دیدن لینک این خبر درخبرگزاری فارس کلیک کنید


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.