سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: حمایت بیشتری از سرمایه‌گذاران صورت گیرد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 468 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.02.19
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/02/18 - 15:40
شماره: 13940218000579


http://yascms.ir/emam/gozaresh/aaaa734.jpg



به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: دشمنان ما به خیال خام خود فکر می‌کنند، ایران اسلامی را می‌توانند تهدید کنند، اما ایران اسلامی به برکت امام و شهدا دشمنان این نظام را سرجای‌شان می‌نشاند.

وی با اشاره به جنایات آل‌سعود در به خاک و خون کشیدن مردم و کودکان مظلوم و بی‌دفاع یمن از سکوت کشورهای مسلمان و صلیب سرخ جهانی انتقاد کرد و گفت: آل‌سعود، آمریکا و صهیونیست‌ها کودک‌کش هستند و خودشان را حامی حقوق بشر می‌دانند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید از سرمایه‌گذاران حمایت بیشتری صورت گیرد و همچنین قدر تولیدکنندگان را بدانیم.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات کارگران گفت: حق کارگر را باید قبل از اینکه عرقش خشک شود، پرداخت کرد و کارگران هم برای مطالبات و مشکلات خود از راه‌های قانونی وارد شوند.

به گزارش فارس، راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن از محل خیابان شهدای محراب تا چهار راه برق این شهرستان برگزار و راهپیمایان با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود خشم و نفرت خود را از اعمال وحشیانه آنها اعلام کردند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.