سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

۱۵ خرداد مبدأ انقلاب بود/ کسانی که می گویند امام را قبول داریم ولی رهبر را نه دروغگویند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 424 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1394.03.16
 
انتشار: جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ / ساعت ۱۱:۲۶:۴۷
کد خبر: 3941
بازدید: 12 بازدید


http://yascms.ir/emam/gozaresh/cc550.jpg



به گزارش “صبح زرند” ، نماز جمعه امروز زرند، طبق روال هفته های گذشته با حضور پرشور مردم شهر زرند در مسجد جامع این شهر به امامت نماینده ولی فقیه امام جمعه زرند حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی در خطبتین نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز رحلت جانسوز امام راحل (ره) گفت : عده معدودی هستند که دم از دوستی با امام می زنند و می گویند که ما امام را قبول داریم ولی مقام معظم رهبری را قبول نداریم! ما باید بدانیم که چنین افرادی دروغگو هستند و حتی امام را هم قبول نداشتند و مثل این است که کسی پیامبر را قبول دارد اما ولی و جانشین او را قبول ندارد.

وی تصریح کرد : دشمنان در زمان بیماری و رحلت امام خمینی (ره) فکر می کردند که دیگر همه چیز تمام است و ملت ایران دیگر کسی را ندارد ولی همان عصر ۱۴ خرداد مجلس خبرگان کار بزرگی را انجام داد و با تایید قبلی امام راحل (ره) ، حضرت آیت الله خامنه ای را به رهبری انتخاب کردند و دشمنان را مأیوس کردند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به بیانات متعدد معمارانقلاب در تایید روش و منش حضرت آیت الله خامنه ای ، گفت : امام در بین متعهدان به اسلام ، آیت الله خامنه ای را از جمله افراد نادری می دانستند که چون خورشید روشنی می دهد و این امیدی که ما همچنان در بین ملت ایران می بینیم همه از امیدواری رهبر معظم انقلاب و به برکت وجود ایشان است.

وی خاطرنشان کرد : اینکه عده ای ولایت فقیه را امری زمینی و ساخته بشر می دانند حرف کاملا غلطی است و همانطور که امام فرمودند ولایت فقیه یک امر آسمانی است که در زمان امام غایب ، نایب بر حق ایشان بر روی زمین هستند و اگر کسی حرف فقیه را نپذیرد مشرک به خداوند شده است.

ابراهیمی در ادامه ضمن گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ، گفت : ۱۵ خرداد ۴۲ مبدأ انقلاب اسلامی بود و این آرامش و امنیت ما ، به برکت آن روز و خون شهدای آن روز است، روزی که امام (ره) آن را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان ، یادآور شد : همه مردم در هر محله ای که هستند دست به دست هم دهند تا مساجد را نظافت کنند ، همچنین روز پنجشنبه هفته آینده خواهران در ستاد نماز جمعه قصد دارند که مسجد جامع زرند را نظافت کنند که انشاالله دیگر خواهران هم با آنها همکاری کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان خطبه های خود ، اظهار داشت : مسئولین و دولتمردان در مذاکرات هسته ای همچنان عزت و اقتدار ملت را در نظر داشته باشند و بدانند که ما به آنها اعتماد داریم ولی سخت به آمریکایی ها بی اعتمادیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.