سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: دشمنی و کینه‌توزی آمریکا تمام‌شدنی نیست

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 446 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.03.30
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/03/29 - 16:19
شماره: 13940329000569


http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در جمع نمازگزاران جمعه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه میهمانی خدا و ماه نزول قرآن است.

وی همچنین ماه رمضان را فرصت مناسبی برای توبه و استغفار دانست و خاطرنشان کرد: در این ماه، درهای رحمت و مغفرت الهی باز است و باید حداکثر بهره معنوی را ببریم.

ابراهیمی با درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف آب، عنوان کرد: در گرمای شدید تابستان نیاز است تا خانواده‌ها نسبت به مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

امام جمعه زرند ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر از عملکرد دستگاه قضا در این شهرستان قدردانی کرد.

ابراهیمی با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل، بیان کرد: امام خمینی (ره) در زمان رهبری نظام اسلامی دستور تشکیل سازمان‌ها و نهاد‌هایی را داده‌اند که برکات آن را امروز با رهبری‌های مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به بیانات مهم و موثر مقام معظم رهبری در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: عمل و رفتار بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تبعیت از فرمایش ایشان برای تک‌تک مسئولان و آحاد مردم کشور ضروری است و با عمل به فرامین رهبری، جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی از تهدیدها و توطئه‌های مختلف دشمنان مصون می‌ماند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: طرف مقابل فریبکار است و به آنها هیچگونه اعتمادی نداریم و دشمنی و کینه‌توزی آمریکا تمام‌شدنی نیست و در دوران انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی علیه نظام اسلامی انجام دادند که با هوشیاری رهبری و مردم ناکام ماندند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.