سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: دستگاه قضایی نبض کشور اسلامی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 532 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.04.06
 
کد خبر: 81660240 (4735136) | تاریخ خبر: 05/04/1394 | ساعت: 15:42

حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند با گرامیداشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران صدیق امام راحل افزود: شهید بهشتی یک تنه یک امت بود.

وی اظهار کرد: دشمن در برنامه ریزی خود سعی کرد با ترور، یاران انقلاب را از این انقلاب بگیرد و آخرین جمله شهید بهشتی در لحظه شهادت این بود که دوستان بوی عطر می آید آیا آن را استشمام می کنید که در جواب مجددا گفتند بوی بهشت می آید.

امام جمعه زرند با اشاره به سالروز سوء قصد به حضرت آیت الله خامنه ای توسط منافقان کوردل گفت: رهبری نعمتی والا و ارزشمند برای نظام و مملکت است و باید همه قدردان وجود این مرد الهی باشیم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ترویج مواد مخدر از اهداف دشمنان بویژه برای انحراف جوانان است و باید بیش از پیش در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر هوشیار باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند هم پیش از خطبه های نماز جمعه زرند ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، این هفته را یادآور تلاشها و فعالیت های گمنام دستگاه قضایی دانست و گفت: افتخار دستگاه قضایی این است که این هفته مزین به نام بزرگمردی کم نظیر و عالمی بی بدیل همچون آیت الله بهشتی است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فردی مخلص و صادق بود و آنچه را می گفت معتقد بود و در عمل ملتزم.

سید مهدی قویدل ادامه داد: دشمن در سه زمینه همواره برنامه ریزی کرده است که عبارتند از برنامه های تروریستی و حذف فیزیکی شخصیت های برجسته نظام، اعمال محدودیت های اقتصادی و تحریم و ایجاد آسیب های اخلاقی که تضعیف روحیه دین باوری مردم، فروپاشی نظام پاک خانواده، فاصله و شکاف بین جوانان، فرزندان و خانواده، اعتیاد و گسترش فساد و فحشا از طریق شبکه های ماهواره ای و وارد کردن مشروبات الکلی از مهمترین آنهاست.

وی با اشاره به بالابودن حجم پرونده های وارده به دستگاه قضایی دلایل آن را پایین بودن آستانه صبر و تحمل مردم، کمرنگ شدن عفو و صبر و گذشت که در قرآن بدان تاکید شده و کم کاری مسوولان در شناساندن تهدیدها و قصور آحاد مردم در شناسایی تهدیدها ذکر کرد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.