سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: زمینه برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه فراهم شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 491 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.04.15
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/04/13 - 14:21
شماره: 13940413000914


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان بر فراهم کردن زمینه برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه در این شهرستان تاکید کرد.

وی مهم‌ترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی را تقویت فرهنگ دینی و انقلابی دانست و بیان کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است و مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند.

امام جمعه زرند تکریم ارباب‌رجوع را بسیار بااهمیت دانست و اظهار کرد: بعضی ادارات یک کار نیم ساعته را دو روز یا بیشتر انجام می‌دهند که این موجب نارضایتی مردم می‌شود و شایسته نظام جمهوری اسلامی ما نیست.

ابراهیمی با اشاره به بحران کم‌آبی در منطقه خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف آب و برق شد و با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: این موضوع باید در همه زمینه‌ها مورد توجه آحاد مختلف مردم قرار گیرد و از تولیدات داخل استفاده کنند.

حسین امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث اصلاح الگوی مصرف که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، اگر در سال‌های گذشته به درستی محقق شده بود، بسیاری از مشکلات جامعه ما کمتر بود.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: همه باید در این راستا کمک کنیم مثلا اگر هر ایرانی یک جفت کفش ایرانی مصرف کند، سالانه 75 میلیون کفش تولید می‌شود که کمک مهمی به اشتغال و تولید است.

وی با اشاره به آلایندگی کارخانه قطران خاطرنشان کرد: در این راستا با محیط زیست و مسئولان کارخانه مکاتباتی داشتیم و درصدد رفع مشکل هستیم.


برای دیدن لینک این خبردر خبرگزاری فارس کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.