سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

انتقاد امام جمعه زرند از طولانی شدن روند کارها در برخی ادارات

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 471 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.04.15
 
کد خبر: 81670692 (4749469) | تاریخ خبر: 13/04/1394 | ساعت: 17:29


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند افزود: این وضعیت نارضایتی مردم را در پی دارد و شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.
وی تاکید کرد: کارکنان باید به ازای دریافت حقوق به مردم خدمت کنند.
وی مهمترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی را تقویت فرهنگ دینی و انقلابی برشمرد و گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است و مسئولین باید خود را خادم مردم بدانند.
امام جمعه زرند با اشاره به بحران کم آبی در منطقه، خواستار رعایت صرفه جویی در مصرف آب و برق شد.
وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: همانطور که علما در گذشته علاوه بر استفاده از پارچه های ایرانی حتی از دکمه های خارجی هم استفاده نمی کردند این موضوع باید در همه زمینه ها مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد و از تولیدات داخل استفاده نمایند.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اصلاح الگوی مصرف که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده اگر در سنوات گذشته بدرستی محقق می شد بسیاری از مشکلات جامعه ما کمتر بود.
حسین امیری با اشاره به اقتصاد مقاومتی افزود: همه باید به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنیم و برای مثال اگر هر ایرانی یک جفت کفش ایرانی استفاده کند سالانه 75 میلیون کفش تولید می شود که کمک مهمی به اشتغال و تولید است.
وی با اشاره به آلایندگی کارخانه قطران زرند گفت: در این راستا با محیط زیست و مسئولین کارخانه مکاتباتی داشتم و درصدد رفع مشکل هستیم.
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم زرند و کوهبنان و دیگر اعضا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.