سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: روز جهانی قدس متعلق به تمام مردم جهان است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 503 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.04.20
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/04/18 - 09:15
شماره: 13940418000082


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم شهرستان زرند با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و فریاد عدالت‌خواهی برای احقاق حق مظلومان فلسطین سر می‌دهند.

امام جمعه زرند با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) نام‌گذاری شده است، بیان کرد: روز جهانی قدس تنها متعلق به مسلمانان نیست، بلکه متعلق به تمام مردم جهان است تا در این روز با فریادهای خود از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه وظیفه هر مسلمانی است که در این روز بزرگ علیه استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی در صحنه حضور پیدا کند، افزود: امسال نیز مردم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده در روز قدس با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) تجدید پیمان می‌کنند.

فرماندار زرند نیز روز قدس را یکی از مسائل اساسی و مهم در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: روز قدس روز مقابله و ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان است.

همچنین حبیب‌الله خنجری روز جهانی قدس را از ارزش‌های ماندگار امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: روز قدس تنها مختص مردم فلسطین نیست، بلکه متعلق به تمام مسلمانان جهان است تا در این روز با حضور خود فریاد مردم مظلوم فلسطین را به گوش مستکبران و غاصبان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان زرند ساعت 11 صبح از محل مسجدالنبی (ص) واقع در خیابان فلسطین شهر زرند آغاز می‌شود.


برای دیدن لینک این خبر درخبرگزاری فارس کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.