سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

برای امنیت اسرائیل کشورهای منطقه را نااَمن کردند/گفتمان مقاومت اهمیت زیادی دارد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 379 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1394.04.20
 
انتشار: جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ / ساعت ۱۳:۳۲:۵۷
کد خبر: 4322
تعداد بازدید: 21



به گزارش “صبح زرند” ، نماز جمعه این هفته شهر زرند در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان بعد از سه شب شب زنده داری و راهپیمایی باشکوه روز قدس با حضور هزاران زرندی رنگ و بویی دیگر داشت.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه که به دلیل شب زنده داری و راهپیمایی مردم آنها را کوتاه بیان کردند گفت : از عموم مردم که با وجود شب زنده داری و روزه داری در هوای گرم به راهپیمایی روز قدس آمدند و مظلومان جهان را تنها نگذاشتند تشکر و قدردانی می کنم.

وی اظهار داشت : در دهه سوم ماه رمضان قرار داریم ، دهه ای که پیامبر اکرم (ص) به آن بسیار اهمیت می دادند ، به همین مناسبت برنامه سه روز اعتکاف را در این دهه پیش بینی کردیم که از روز ۲۷ تا ۲۹ رمضان می باشد.

وی ادامه داد : برای سه روز اعتکاف در ماه رمضان امسال، مردان در مسجد جامع و خانم ها در مسجد قائم حضور خواهند یافت و انشاالله اعتکاف رمضانیه هم جایگاه خود را در زرند پیدا کند و مورد استقبال عموم قرار گیرد.

ابراهیمی در رابطه با شهادت امام علی (ع) گفت : از زمان ضربت خوردن امام تا لحظه شهادت ایشان ، وصیت نامه های متعددی از حضرت صادر شده است، یکی از آنها دعوت به صله رحم و مهربانی با یکدیگر و منع از قطع رحم و دشمنی با برادر ایمانی است که رهبر معظم انقلاب هم با شعار همدلی و همزبانی این امر را تاکید کردند.

وی خاطر نشان کرد : از دیگر وصیت های مولا، امر به خوبی ها و نهی از بدی ها بود و مبادا مسلمانان این دو امر را ترک کنند که در غیر این صورت جامعه رو به نابودی خواهد رفت، اگر نظارت قضایی و انتظامی و مخصوصا نظارت اجتماعی نظارتی که از سوی عموم صورت می گیرد مواظب باشند که گناهی صورت نگیرد در این صورت رزق و روزی و برکت و آسایش در جامعه افزایش می یابد.

امام جمعه زرند در رابطه با وصیت حضرت علی (ع) در رابطه با یاری مظلوم و دشمنی با ظالم گفت : این مورد از بحث های روز ماست روزهایی که اسرائیل و زیردستانش داعش و آل سعود وحشیانه جان انسانهای مظلوم را می گیرند و آنها را آواره می کنند که ما باید یاور این مظلومان باشیم و امروز هم که روز قدس نامیده شده بر اساس همین وصیت است .

وی تصریح کرد : امنیت اسرائیل در حال نابودی بود ، مستکبران جهان برای اینکه امنیت اسرائیل برگردد نقشه ریختند تا کشورهای منطقه را با گروه هایی مثل داعش و تکفیری ها ناامن کنند و از این طریق به هدف خود برسند، بنابراین روز قدس امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد : ما باید جانانه در مقابل ظالمان بایستیم و برای این امر گفتمان مقاومت که توسط امام (ره) و مقام معظم رهبری مطرح شده است اهمیت بسیاری دارد و امیدواریم که هرچه سریعتر اندیشه تابناک حضرت امام (ره) به منصه ظهور برسد و آن نابودی اسرائیل از صفحه روزگار است.

حجت الاسلام ابراهیمی خطیب جمعه زرند در پایان خطبه ها گفت : اگر عید فطر در روز جمعه آینده قرار گیرد نماز عید فطر ساعت ۷ صبح در مصلی زرند برگزار خواهد شد و به دلیل نماز عید نماز جمعه را نخواهیم داشت .


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.