سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: برکات نظام ثمره نمازجمعه است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 502 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.05.03
 
کد خبر: 81693129 (4781009) | تاریخ خبر: 02/05/1394 | ساعت: 15:51

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند افزود: همانطور که امام راحل فرمودند نمازجمعه همواره در راس همه امور است.

وی پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی و به دستور امام خمینی (ره) را گرامی داشت و گفت: امروز هرچه عزت و برکت در انقلاب اسلامی داریم به لطف رهنمودهای پیامبر گونه امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری است که از بزرگترین و برترین های امامان جمعه کشور محسوب می شوند.

امام جمعه زرند در ادامه سخنانش با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع) در بقیع افزود: هشتم شوال نقطه سیاه و تاریکی در کارنامه فرقه لجوج و بی منطق وهابیت است.

وی تصریح کرد: این حرکت پلید دشمنان نشان روشنی از خباثت و نابکاری فرقه ضاله وهابیت است که در قلب اسلام تلاش می کنند بزرگترین ضربه را به حیات اسلامی وارد کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین گفت: با توجه به طولانی شدن انتخاب شهردار زرند پس از بی نتیجه ماندن انتخاب شهردار از سوی اعضای شورای شهر به دلیل ایجاد برخی حاشیه ها از اعضای شورا می خواهیم موضوع انتخاب شهردار را به هر نحو که مصلحت می دانند پایان و زرند را از بلاتکلیفی در مدیریت شهری نجات دهند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.