سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: ملت ایران از اصول انقلابی خود دست بر نمی دارد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 494 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.05.25
 
کد خبر: 81718869 (4816738) | تاریخ خبر: 23/05/1394 | ساعت: 15:57|

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه زرند افزود: جمع بندی مذاکرات هسته ای در وین، حاصل تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده و با استقامت و ایستادگی ملت ایران و تلاش دانشمندان و مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان به دست آمده است.
وی بیان کرد: تا بررسی مراحل قانونی متن برجام 90 روز فرصت داریم اما نکته قابل توجه این است که آمریکا خواستار این است به خیال خام خود ملت ایران دست از شعارهای مرگ بر آمریکا بر دارد.
امام جمعه زرند گفت: از یک طرف آمریکا مدعی مبارزه با ترورسیم است و از طرف دیگر داعش و منافقین را مورد حمایت های خود قرار می دهد.
وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد 1332 افزود: آمریکایی ها و انگلیسی ها در این روز برای تامین منافع خود مقابل مردم ایران ایستادند و محمدرضا شاه را دوباره به قدرت بازگرداندند و میلیون ها بشکه نفت ایران را به غارت بردند.
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه کودتای 28 مرداد سرمنشاء خیانت آمریکا در ایران است تصریح کرد: کودتای 28 مرداد از حوادث عبرت آموز و تلخ تاریخ اسلام است که با تفکر و تامل در آن می توان از تکرار چنین حوادثی در کشور جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه ناکامی مصدق در ایجاد دموکراسی مورد نظرش همچون لکه ننگی بر تاریخ کشور بر جای ماند گفت: امروز مردم ایران اسلامی فعال و آگاه سیاسی هستند و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای رشد و توسعه کشور گام بر می دارند.
خطیب جمعه زرند با اشاره به به در پیش بودن دهه کرامت، جهانی شدن دهه کرامت را افتخار بزرگی برای ایران اسلامی دانست و خواستار برنامه ریزی های مسئولین فرهنگی در هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم جشن این ایام شد.
وی همچنین به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه همه توان نظامی و اطلاعاتی خود را برای نابودی حزب الله به کار گرفت اما باز هم شکست مفتضحانه ای خورد.
حجت الاسلام ابراهیمی از حضور مردم ولایتمدار شهرستان زرند در مراسم تشییع شهدای غواص نیز تجلیل کرد و افزود: در تک تک وصیتنامه شهدا اطاعت از ولایت موج می زند و مسئولین بدانند که این مسئولیت آنها به برکت خون شهیدان است.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.