سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

کتاب «خاطرات وقایع انقلاب» در زرند رونمایی شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 387 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.05.27
 
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) طی مراسمی عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی استان و شهرستان، نویسندگان و هنرمندان از کتاب انقلاب اسلامی در شهرستان زرند با عنوان خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی رونمایی شد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در این آیین، شهرستان زرند را با پیشینه درخشان فرهنگی و معنوی یکی از شهرهای پیشتاز در مبارزات انقلابی علیه رژیم ستم‌شاهی برشمرد.

وی عنوان کرد: تبیین مبارزات در طول انقلاب اسلامی به ویژه شهرستان زرند که نقش ارزشمند و افتخارآمیزی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی دارند به صورت کتاب کاری ارزشمند و ماندگار در تاریخ است.

ابراهیمی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وقایع نگاری انقلاب اسلامی یک کار بزرگ و مقدس است، افزود: این کار فاخر و ارزشمند که توسط مهدی سهرابی تهیه شده است باید برای آیندگان به یادگار گذاشته شود.

* شهرستان زرند پیشتاز در دوران مبارزات انقلابی

علی صادق‌زاده معاون فرماندار زرند با تقدیر از این کار شایسته در تدوین مبارزات و ایثارگری‌های افراد فعال در این شهرستان در طول مبارزات انقلاب اسلامی آن را گامی عملی در راستای آشنایی نسل جدید در زمینه شکل‌گیری انقلاب اسلامی ذکر کرد.

ملکی رئیس حوزه هنری استان کرمان نیز با بیان اینکه شهرستان زرند در دوران مبارزات انقلابی همیشه پیشتاز بوده است، اظهار کرد: حضور اساتید، فرهیختگان و عالمان بزرگ دینی در این منطقه نشان از اهمیت ویژه این منطقه است.

وی خواستار جمع‌آوری آثار آیت‌الله سیداحمد جعفری شد و گفت: تنها در ارتباط با زندگی‌نامه و آثار آیت‌الله جعفری می‌توان یک کتاب ارزشمند تهیه کرد، لذا می‌طلبد هنرمندان مانند غواص در این دریای ارزشمند نقش‌آفرینی کنند.

* انتشار کتاب خاطرات مبارزات انقلاب در 528 صفحه

مؤلف کتاب تاریخ انقلاب اسلامی نیز اجرای این پروژه فرهنگی را از افتخارات این منطقه برشمرد و افزود: در این کتاب خاطرات مبارزات انقلاب اسلامی که به وقوع پیوسته به صورت جامع و کامل آراسته شده است.

مهدی سهرابی افزود: این کتاب از طریق اعتبارات حوزه هنری استان کرمان و در 9 بخش و 528 صفحه با عنوان خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در شهرستان زرند در مرداد ماه سال جاری منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب جزء آثار ارائه شده در تولیدات فرهنگی استان به‌منظور شرکت در جشنواره اصفهان انتخاب شده است.


برای دیدن لینک این خبر در خبر گزاری فارس کلیک کنید

برای دیدن لین کاین خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.