سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه مسوولان است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 522 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.06.14
 
کد خبر: 81747418 (4856302) | تاریخ خبر: 13/06/1394 | ساعت: 16:32

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه زرند با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: همه دست اندرکاران نظام باید با وحدت، هم افزایی و تفاهم بیش از پیش برای تحقق فرامین معظم له هماهنگ باشند زیرا بهترین راه برای مقابله با توطعه های دشمنان، عمل کردن به فرامین رهبری است.
وی اظهار کرد: فقهای ارزشمند مجلس خبرگان رهبری توسط مردم انتخاب شده اند و بعداز رحلت امام خمینی (ره) در کمترین زمان ممکن حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی انتخاب شدند که هرچه زمان می گذرد ارزش و دقیق بودن این انتخاب روشن و روشن تر می شود.
خطیب جمعه زرند گفت: در دوران انقلاب اسلامی پرونده استکبار جهانی در راس آنها آمریکا جز توطئه و دشمنی علیه ایران اسلامی چیز دیگری نداشته و هدف آمریکایی ها در تضعیف باورهای دینی و ملی مردم و نادیده گرفتن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد: اکنون هم برای بعد از برجام برنامه ریزی کرده اند و دشمنان بدانند انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران هزار شهید به خون خفته به ثمر رسیده و ملت ایران تا آخرین نفس مقابل کسانی که بخواهند در مسائل داخلی ایران اسلامی دخالت کنند ایستاده است.
حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه در زمان توافق باید تمام تحریم های ظالمانه علیه ایران برداشته شود گفت: پس از دو سال مذاکره با تیم هسته ای معنا ندارد ما تن به برجام دهیم اما تحریم ها همچنان باقی بماند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.