سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: مسئولان در دفاع از ملت ملاحظه دشمن را نکنند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 510 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.07.15
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/07/10 - 14:42
شماره: 13940710000494


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک عید سعید غدیر خم به عموم مسلمانان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان زرند گفت: غدیر تنها به عنوان روزی تاریخی نیست، بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینی، بزرگداشت و برشکوه آن افزود تا ارزش‌های نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند.

ابراهیمی با اشاره به حادثه منا و جان باختن شمار زیادی از حجاج بیان داشت: آل سعود از کفار و یهود هم بدتر هستند و چون کاری که این‌ها کردند، یهود هم نمی‌کرد، آل سعود به جای آب دادن به زائران لگد به آنان زدند.

وی تاکید کرد: آل‌سعود با این اعمال وحشیانه و پلید خود لکه ننگی بر جامعه اسلامی گذاشتند به حق آل‌سعود شاخ شیطان است و شکایت جنایت اعمال ننگین آل سعود را که با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت دادند به خداوند باید کرد و باید سزای اعمال پلید خود را در خانه خدا بدهند.

خطیب جمعه زرند تصریح کرد: اگر حیوانی از ممالک استکباری در جایی از بین برود، دم از حقوق حیوانات می‌زنند، اما غرب در مقابل کشتار بی‌رحمانه حجاج این هم در خانه خدا سکوت اختیار کردند.

ابراهیمی با اشاره به هشدار به موقع مقام معظم رهبری به آل سعود عنوان کرد: خدا را شاکریم چنین رهبر فرزانه‌ای داریم و ولایت فقیه قدرت الهی است و همه مدیران در دفاع از ملت نباید ملاحظه دشمن را بکنند و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، بصیرت دولت‌مردان و آحاد مختلف مردم و بسیجیان، آینده از آن اسلام است.

امام جمعه زرند فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و از تلاش فرماندهان و کارکنان انتظامی زرند در برقراری نظم و امنیت این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش فارس در مراسم نماز جمعه زرند که با حضور چشمگیر سادات و با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد، قریب 6 هزار نفر با چلو گوشت معروف زرندی اطعام شدند.


برای دیدن لینک این خبر در خبر گزاری فارس کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.