سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

برنامه شاخص يكي از بهترين برنامه‌هاي روشنگر سيماست

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 942 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1388.11.27
 
نسخه چاپي ارسال به دوستان
امام جمعه بافت:
برنامه شاخص يكي از بهترين برنامه‌هاي روشنگر سيماست

خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: يكي از بهترين برنامه‌هاي روشنگر صدا و سيما، برنامه مستند شاخص و پخش مستند سخنان گهربار امام راحل است.

http://media.farsnews.com/Media/8809/Images/jpg/A0776/A0776260.jpg


حجت‌الاسلام علي ابراهيمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: از برنامه صدا و سيما در زمينه مستند شاخص و رويكرد آن در شناسايي آسيب‌ها و خطراتي كه نظام جمهوري اسلامي را تهديد مي‌كند و توجه دادن افكار عمومي به آن تشكر مي‌كنم.
وي با ابراز تأسف و تعجب از منتسبان به امام راحل افزود: جاي بسي تعجب و تأسف دارد از كساني كه خود را منتسب به امام(ره) مي‌دانند، از پخش سخنراني ايشان كه بسيار مهم و هدايت‌گر است، از سيماي جمهوري اسلامي اظهار ناراحتي و انتقاد مي‌كنند.
امام جمعه بافت تصريح كرد: ناراحتي و انتقاد از پخش سخنان رهبري كبير انقلاب اسلامي به خاطر اين است كه اين سخنان خط نفاق و خط سازشكاران با آمريكا و اسرائيل را افشا و رسوا و از طرفي قانون‌شكني را محكوم مي‌كند.
ابراهيمي خاطرنشان كرد: پخش سخنراني امام راحل از صدا و سيما تبعيت از ولي فقيه كه موجب حفظ كشور، اسلام و قرآن است را بيان و چهره مدعيان دروغين و آنهايي كه چهره واقعي خود را نمايان كردند و از همان دوران حضرت امام(ره) ولايت فقيه را قبول نداشتند، رسوا مي‌كند.
وي با بيان اينكه اعتراض به پخش اين سخنان به خاطر افشا شدن چهره‌هايي است كه تا ديروز نقاب اسلام ناب را بر چهره داشتند، اما امروز مشخص شده كه دنبال اسلام آمريكايي هستند، گفت: اين افراد اگر نگران حرمت حضرت امام(ره) هستند، چرا بر سر فتنه مقام‌پرستان كوردل كه موجب هتك حرمت امام(ره) شد، فرياد نزدند و ناراحتي و انتقاد خود را بروز ندادند.
امام جمعه بافت خاطرنشان كرد: معترضان به صدا و سيما وقتي كه حرمت روز عاشورا شكسته شد و اموال خصوصي و عمومي ملت در آتش فتنه از بين رفت، سكوت كردند، اما به بركت روشنگري‌هاي مقام معظم رهبري و بهره‌گيري از پيام‌ها و سخنراني‌هاي امام(ره) غبارهاي فتنه كنار زده شد و چهره واقعي حرمت‌شكنان و هتاكان و حاميان استكبار جهاني مشخص شد.
ابراهيمي افزود: صدا و سيما نقش بسيار مثبت و روشنگري در راستاي حراست و حفاظت از دستاوردهاي حضرت امام خميني(ره) دارد.
وي تصريح كرد: آن كسي كه مي‌گويند، استفاده نابجا و نامناسب از سخنان امام راحل در دهه فجر ظلم به امام راحل و انقلاب و مردم است، منافقان و بهايان ضد انقلابيوني هستند كه بعد از انتخابات به حمايت از سران فتنه و آشوب و مقام‌پرست شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه سر داند.
امام جمعه بافت با بيان اينكه چرا فتنه و توهين‌هاي به امام راحل و حمايت‌هاي سران نفاق و آمريكا و اسرائيل از اين فتنه‌ها ظلم به انقلاب و امام(ره) نبود، اظهار داشت: چرا سردادن شعار استقلال و آزادي و جمهوري ايراني ظلم به انقلاب محسوب نشد و امروز استفاده از بيانات به جا و به موقع و درست حضرت امام خميني(ره) در دهه مبارك فجر مورد اعترض واقع شده و ظلم به امام(ره) و انقلاب محسوب مي‌شود.
ابراهيمي افزود: ظلم به امام(ره) و انقلاب و مردم از ناحيه كساني است كه به خط امام راحل و ولايت فقيه پشت كرده‌اند و در حالي كه اين همه توهين به امام(ره) شد، سكوت كردند و اين افراد بايد از اين به بعد خجالت بكشند كه دم از امام(ره)، انقلاب و مردم بزنند.
وي خاطرنشان كرد: براي همه روشن شده است كه اين افراد كاري به امام(ره)، انقلاب و مردم ندارند و دنبال منفعت و پست و مقام هستند، ولو به قيمت نابودي امام(ره)، انقلاب و مردم، همراهي با استكبار و اسرائيل و آمريكا باشد.
امام جمعه بافت با اشاره به اينكه اين افراد در زماني كه شعار نه غزه و نه لبنان سر داده شد و روزي كه منكر امام زمان (عج) و هتك حرمت روز عاشورا شد، سكوت كردند، اظهار داشت: ظالمان به امام(ره)، انقلاب و مردم قطعا نابود و رسوا مي‌شوند.
ابراهيمي 22 بهمن را روز تجلي بيعت مجدد با ولايت فقيه و بيزاري از استكبار و عوامل داخلي دانست و افزود: مردم ايران اسلامي با شعار خامنه‌اي خميني ديگر است، ولايتش ولايت حيدر است، يك‌بار ديگر در 22 بهمن عزت و سربلندي، تبعيت و حمايت از روي بصيرت و آگاهي خود را از ولايت فقيه و بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب را به تمام جهانيان اعلام و تمام توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب مي‌كنند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.