سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

صدا وسیما جمهوری اسلامی مورد هجوم و کینه استکبار جهانی و مدعیان بی وفای خط امام و سران فتنه

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 704 مرتبه
دسته: متنوعتاریخ: 1388.11.27
 
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الصلوة والسلام علی رسول الله و علی آله
تشکر از مستند شاخص

http://www.yascms.ir/emam/ebrahimi1.JPG


اینجانب مراتب و تشکر خود را از برنامه صدا و سیما در خصوص برنامه مستند شاخص و رویکرد آن در خصوص شناسایی آسیبها و خطراتی که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند و توجه دادن افکار عمومی به آن از طریق پیامها و سخنرانی های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) اعلام می دارم.
تأسف و تعجب از منتسبین به امام و خط امام
والبته جای بسی تأسف و تعجب است از کسانی که خود را منتسب به امام و خط امام می نمایند و از پخش سخنرانی حضرت امام (ره) که بسیار مهم و روشنگر و هدایت گر است از سیمای جمهوری اسلامی اظهار ناراحتی و انتقاد می نمایند. امروزه صدا و سیمای جمهوری اسلامی با توجه به رسالتش و سرعت اطلاع رسانی درست از ناحیه استکبار جهانی و عوامل آن مورد انتقاد شدید قرار گرفته و هم از ناحیه این آقایان.

صدا وسیما جمهوری اسلامی مورد هجوم و کینه استکبار جهانی و مدعیان بی وفای خط امام و سران فتنه

صدا وسیمای جمهوری اسلامی بخاطر دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا و دفاع از مظلومین و محرومین مخصوصاً دفاع از ملت مظلوم فلسطین و غزه حماس همواره مورد کینه و هجوم سران خبیث آمریکا و صهیونیستها و عوامل آنان بوده است. و هم از طرف مدعیان بی وفای خط امام و سران فتنه و آشوب و البته کسی مدعی نیست صداوسیما بدون انتقاد است.
روشنگر بودن برنامه شاخص

ولی یکی از بهترین برنامه های روشنگر صدا وسیما برنامه مستند شاخص و پخش مستند سخنان گهربار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است که بعضی از سخنرانی های پخش شده حضرت امام برای ما هم تازگی دارد چه برسد به نسل دوم و سوم که واقعا جالب و جذاب و هدایتگر بود.
آیا ناراحتی آقایان از پخش سخنان حضرت امام (رحمة الله علیه) در سیما جمهوری اسلامی بخاطر خود حضرت امام است؟ یا بخاطر اینکه این سخنان هدایتگر است و خط نفاق را افشاء می کند، خط سازشکاران با آمریکا و اسرائیل را رسوا می کند و از طرفی قانون شکنی را محکوم می نماید. تبعیت از ولی فقیه که باعث حفظ کشور و اسلام و قرآن و حفظ خون شهیدان است بیان می کند و چهره مدعیان دروغین خط امام آنهایی که چهره واقعی خود را نمایان کردند که از همان دوران حضرت امام (ره) ولایت فقیه را قبول نداشتند رسوا می کند. یا بخاطر افشاء شدن چهرهای که تا دیروز نقاب اسلام ناب را بر چهره داشتند ولی امروزه مشخص شده که اینها دنبال اسلام آمریکای هستند.
چرا آقایان اظهار ناراحتی می کنند از افشای چهره های سازش کار با آمریکا و اسرائیل خون آشام در زمانی که اسرائیل در سراشیبی تند نابودی و افول قرار گرفته و اقتصاد ور شکسته کمر آمریکا را شکسته و بیداری اسلامی در سراسر دنیا در مقابل تفکر لیبرال غرب مادی گرا قد علم کرده است و آن را به چالش و ناتوانی کشیده است. آقایان اگر نگران حرمت حضرت امام (رحمة الله علیه) هستند چرا بر سر سران فتنه مقام پرست و کور دل که باعث هتک حرمت امام بزرگوار شدند فریاد نزدند و ناراحتی و انتقاد خود را بروز ندادند. حرمت روز عاشورا شکسته شد و اموال خصوصی و عمومی ملت در آتش فتنه از بین رفت، به عکس حضرت امام (ره) توهین شد سکوت کردند ولی به برکت روشنگری های مقام معظم رهبری و بهره گیری از پیام ها و سخنرانی های حضرت امام (رضوان الله علیه) غبارهای فتنه کنار زده شده و چهره واقعی حرمت شکنان و هتاکان و حامیان استکبار جهانی مشخص شده و صداوسیما نقش بسیار مثبت و روشنگری در جهت حراست و حفاظت از دستاوردهای حضرت امام نموده است.
بجای تشکر و قدر دانی یقه صدا و سیما را گرفته و انتقاد می کنند که چرا سخنان روشنگر حضرت امام در سیما پخش شده است.
ظلم به امام و انقلاب و مردم از ناحیه کیست؟
آن کسی که می گوید استفاده نابجا و نا مناسب از سخنان امام در دهه فجر ظلم به امام و انقلاب و مردم است. منافقین و بهائیان و ضد انقلاب بعد از انتخابات به حمایت از سران فتنه و آشوب و مقام پرست شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند. اموال عمومی و خصوصی ملت را از بین بردند و آنها را آتش زدند، به حضرت امام و مقام معظم رهبری توهین و جسارت کردند، هتک حرمت نظام جمهوری اسلامی کردند. جمهوریت نظام و رأی و خواست اکثریت مردم را نادیده گرفتند و زمینه ساز دیکتاتوری و استبداد شدند. سران فتنه و آمریکا و اسرائیل جنایتکار و سران نفاق و سلطنت طلبها و رقاصان و تمام جنایتکاران بین المللی هم از آنها حمایت کردند. آیا اینها ظلم به امام و انقلاب و مردم نبود؟ آیا آنهایی که به دنبال حذف اساسی ترین کار بزرگ امام و ملت بودند و شعار استقلال و آزادی و جمهوری ایرانی را دادند ظلم به امام و انقلاب و مردم نبود؟ آیا صدا و سیما که در دهه مبارکه فجر با استفاده از بیانات بجا و بموقع و درست حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) چهره نفاق را روشن و خطر بزرگ استعمارگران آمریکای و انگلیسی و اسرائیلی برای تسلط دوباره بر ایران اسلامی با استفاده از ابزارهای فرهنگی فوق مدرن نموده ظلم به امام و انقلاب و مردم است؟
هتک حرمت امام (رحمة الله علیه) و سکوت مدعیان بی وفا و پشت کرده به خط امام
ظلم به امام و انقلاب و مردم از ناحیه همین اشخاص پشت کرده به خط امام و ولایت صورت گرفته که این همه توهین به حضرت امام شد و اینها سکوت کردند و آقایان می بایست از این بعد خجالت بکشند که دم از امام و انقلاب و مردم بزنند.

شعار نه غزه و نه لبنان و سکوت، ظلم به امام و اندیشه امام
برای همه روشن شده است که اینها کاری به امام و انقلاب و مردم ندارند دنبال منفعت و پست و مقام هستند ولو به نابودی امام و انقلاب و مردم ، ولو با همراهی با استکبار و اسرائیل غاصب. آن روزی که شعار نه غزه و نه لبنان سر داده شده و شما سکوت کردید ظلم به امام و راه اندیشه امام کردید. آن روزی که منکر امام زمان (عج) شدند و هتک حرمت روز عاشورا شد و سکوت کردید. ظلم به امام و انقلاب و مردم شد. و ظالمین به امام و انقلاب و مردم قطعاً نابود و رسوا خواهند بود.



بیست و دوم بهمن تجلی بیعت مجدد با ولایت فقیه و بی زاری از استکبار و عوامل داخلی
و مردم بزرگوار ایران اسلامی در بیست و دوم بهمن با شعار خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است. یکبار دیگر عزت و سربلندی ، تبعیت و حمایت از روی بصیرت و آگاهی خود را از ولایت فقیه و بیعت مجدد با رهبر عزیز و بزرگوار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای معظم و کبیر به جهانیان اعلام و تمام خدعه ها و تلاش های شبانه روزی دشمنان قسم خورده را نقش برآب ، و امید مستکبرین را ناامید و خواب آنها را پریشان و جواب تمام یاوه گویی های سران فتنه را خواهند داد.
والسلام علیکم و رحمة الله.

علی ابراهیمی
امام جمعه بافت



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.