سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ، ۹ صبح روز ۱۳ ابان از محل چهار راه شهید باهنر برگزار می شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 457 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1394.08.14
 
کد خبر : 5248
۱۳۹۴/۰۸/۱۲
دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, سیاسی, فرهنگی



اخبـــار زرند / زرند نــیوز : حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۳ ابان ، یوم الله سیزدهم ابان را یادآور سه واقعه مهم تاریخی. تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و ” روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ” دانست و افزود هر سه واقعه در روحیه ظلم ستیزی و مبارزه استکبار دارای نقطه مشترک هستند و این روحیه همچنان قوی تر از قبل در آحاد مختلف جامعه ایران اسلامی وجود دارد
امام جمعه زرند از قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند خواست تا با حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ ابان همزمان با سراسر ایران اسلامی ،طنین کوبنده “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر استکبار” را به گوش جهانیان برساننده وبه استکبار جهانی در راس انها امریکا ی جنایتکار اثبات کند که ملت ایران در مسیر آرمان‏ها و اهداف خود تحت فرامین مقام معظم رهبری همچنان پابرجا و استوار است.
امام جمعه زرند با بیان اینکه. راهپیمایى ۱۳ آبان امسال باید ، گسترده‏تر و پرشورتراز سال‏هاى گذشته برگزار شود تصریح کرد پیام راهپیمایى ۱۳ آبان این است که اگر آمریکا بخواهد در اجراى برجام به تعهدات خود عمل نکند، ایران اسلامى محکم و استواردر برابر زیاده‏خواهى‏هاى آن‏ها خواهد ایستاد.
به گفته امام جمعه زرند مراسم راهپیمایی ۹ صبح روز ۱۳ ابان از محل چهار راه شهید باهنر برگزار می شود .


برای دیدن لینک این خبر در زرند نیوز کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.