سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: دشمن هرگز آرام نمی نشیند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 609 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.08.25
 
کد خبر: 81836846 (4984549) | تاریخ خبر: 22/08/1394 | ساعت: 16:5


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند افزود: ساده اندیشی است اگر کسی فکر کند آمریکا امروز دست از توطئه پردازی علیه انقلاب اسلامی و جنایت های خود برداشته است.
وی گفت: در ارتباط با تسخیر لانه جاسوسی و ماجرای گروگانگیری نحوه اجرای قرارداد بدین صورت بوده که آزادی گروگان ها و رفع انسداد از دارایی ها همزمان خواهد بود که به تعهدات خود عمل نکردند.
وی بیان کرد: در قضیه برجام هم دشمنان انقلاب اسلامی ما قبل از برجام با تحریم های ظالمانه خود و ایجاد نفاق و به شهادت رساندن بزرگان دین و دانشمندان به طور غیر مستقیم جنگ را آغاز کردند تا به خیال خام خود ملت ایران را از پای در بیاورند.
امام جمعه زرند گفت: از طرفی بعد از برجام هم با برنامه 10 ساله قصد نفوذ و تغییر رفتار و افکار علیه نظام جمهوری اسلامی را داشته اند که با هوشیاری نیروهای جان برکف سپاه پاسداران و تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی چهره پلید آمریکا و استکبار افشا شد.
وی اظهار کرد: باید به هشدارهای صریح رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه دشمن برای نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور توجه ویژه داشته و هوشیارانه در صحنه باشیم.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: پیروزی از آن اسلام است و خون شهیدان هرگز هدر نمی رود لذا باید دشمن شناس باشیم و با هر سلیقه و جریان سیاسی در هر زمان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا از گزند دشمنان مصون بمانیم.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: همانطور که به غذای جسم اهمیت می دهیم باید به غذای روح هم اهمیت دهیم و به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت دادن به مطالعه توجه داشته باشیم.


برا دیدن لینک این خبر درخبرگزاری ایرنا کلیک کنید


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.