سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: تفکر بسیجی کشور را از گزند دشمنان مصون نگه می دارد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 617 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.09.07
 
کد خبر: 81856051 (5015854) | تاریخ خبر: 06/09/1394 | ساعت: 15:46


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند افزود: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی به برکت بسیج است و تا زمانی که تفکر بسیجی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه ما حاکم باشد دشمنان به هیچ وجه نمی توانند به اهداف پلید خود برسند.
وی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که من افتخار می کنم بسیجی هستم و بسیج در حقیقت بازوی مستحکم انقلاب اسلامی در مقابل دشمن است.
وی گفت: امام راحل با تدبیر خود پایه های معنوی بسیج را در جامعه بنا کرد و امروز بسیجیان ولایتمدار، سربازان اصلی امامت و ولایت هستند و نباید بگذارند که دشمن به اسلام ضربه بزند.
امام جمعه زرند با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال جاری افزود: امروز دشمن با ترفندها و دسیسه های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه است.
وی تصریح کرد: بدخواهان جمهوری اسلامی ایران، انتخابات امسال را نشانه گرفته اند تا به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: در آستانه انتخابات هستیم لذا حواسمان باشد و غفلت نکنیم تا دشمنان همانند سال 88 در کشور آشوب به پا نکنند.
وی افزود: هر جریانی را که به اسم انتخابات قصد معرفی کردن سران فتنه را داشته باشند به شدت محکوم می کنیم و در فتنه 88 یادمان نرفته چه شعارهایی علیه نظام دادند و در این راستا دشمنان خارجی هم از آنها حمایت کردند لذا همه جناح ها باید دشمن شناس باشند و نباید عامل نفوذ دشمن شوند.
امام جمعه زرند با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران گفت: رئیس جمهور روسیه از فرودگاه مستقیم به دیدار مقام معظم رهبری می رود و این حرکت پوتین دنیا را شوکه کرده و اوباما و سران دیگر کشورهای استکباری متعجب شدند.
وی با گرامیداشت دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس اظهار کرد: شهید مدرس شخصیتی مؤمن، متدین و انقلابی بود که به دلیل شجاعت و زیر باز ذلت نرفتن در تاریخ ایران ماندگار شد و باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شخصیت وی الگو گیری کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: دیدار غیر منتظره پوتین با رهبر معظم انقلاب و نرفتن به مراسم استقبال رسمی از او نشانگر جایگاه رهبر فرزانه انقلاب و عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اهدای قرآن از سوی رئیس جمهوری روسیه به محضر رهبر معظم انقلاب افزود: باید قدر ولی فقیه خود را بدانیم و ایمان داشته باشیم که تنها حرکت در مسیر منویات ایشان می تواند کارگشای مشکلات امروز کشور باشد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرناکلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.