سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

عشق به امام حسین (ع) هر سال بیشتر می شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 651 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.09.14
 
کد خبر: 81864744 (5027759) | تاریخ خبر: 13/09/1394 | ساعت: 16:27


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند بر تداوم برگزاری مجالس عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در طول سال تاکید کرد و افزود: اظهار عشق و ارادت به سیدالشهدا (ع)، باید همراه با معرفت و شناخت باشد و باید بدانیم پیام مهم عاشورا تمایز جبهه حق و باطل است.
وی بیان کرد: ترسیم جبهه حق و باطل در زیارت اربعین برای دیروز، امروز و فردای ما بسیار درس آموز است و باید با شناخت خصوصیات حق و باطل، در حوادثی که اتفاق می افتد سعی کنیم در جبهه حق قرار بگیریم.
خطیب جمعه زرند، گفت: یکی از زمینه های شناخت امام حسین (ع) و اهل بیت پیامبر (ص) توجه به زیارت هایی است که از طریق ایشان به ما رسیده است.
وی بر گسترش فرهنگ عاشورایی تاکید و از برگزاری اجتماع عزاداران اربعین حسینی در جوار امامزاده عبدالله مطهر آباد تقدیر کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با بسیجیان گفت: در این دیدار، توصیه های ارزشمندی از جمله خطر نفوذ ارایه شد و نفوذ برای تغییر ساختار یک جامعه به کار می رود که از دو طریق انجام می شود و یکی نفوذ فردی است که با این نفوذ، افرادی با نفوذ را هدف قرار می دهند.
وی بیان کرد: شیوه دوم، نفوذ شبکه ای است که با ورود یک جریان به کشور که معمولا با روش فرهنگی انجام می شود و سعی در تغییر شیوه زندگی مردم دارند.
امام جمعه زرند با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، این روز را نقطه عطفی در تاریخ جنبش دانشجویی دانست و افزود: این روز یادآور دانشجویان شهیدی است که با خون خود از کیان اسلامی دفاع کردند.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.