سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند: درس پیامبر امانت داری و انجام درست کار بود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 252 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1394.09.23
 
کد خبر : 40555
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۲۰ آذر, ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸



به گزارش صدای زرند، همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) و حضرت رضا (ع) نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در مراسم روضه خوانی شرکت معدنی تاریر حاضر و با مهندسان، کارمندان و کارگران این شرکت دیدار نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از مسولین این شرکت به سبب برگزاری این مراسم و با تسلیت این ایام با استناد به روایت نبوی اکرم (ص) (انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق) هدف پیامبر اسلام را گسترش اخلاق والای الهی در جامعه ذکر نمود و افزود: خلق و خوی پیامبر بهترین خلق و خو بود تا جایی که خداوند خود در آیه شریفه (انک لعلی خلق عظیم) زبان به ستایش اخلاق پیامبر گشوده است.

ایشان در ادامه بیانات خود به ذکر خلقیات پیامبر پرداخت و به امانت داری، درستکاری و بردباری آن حضرت اشاره نمود و گفت: ما باید از این خلقیات پیامبر درس بگیریم و در انجام کار خود که به امانت ما سپرده شده است کوتاهی نکنیم و به نحو درست و شایسته آن را انجام دهیم.

وی حضرت محمد (ص) را پدری مهربان برای جامعه توصیف کرد که نسبت به همه دلسوز است و هیچگاه با کسی به خشونت و تندی رفتار نکرد و ادامه داد: حضرت محمد (ص) در تمام زمینه های اخلاقی و رفتاری یگانه بودند که جامعه امروز باید برای سعادت خود آن حضرت را در تمام ابعاد سرمشق قرار دهد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.