سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مطالبات سران فتنه ناحق و زور گويانه است

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 747 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1388.12.09
 
امام جمعه بافت: مطالبات سران فتنه ناحق و زور گويانه است

http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Smal_Pic/2010%5C1%5C2%5Cimg633980513992500000.jpg


امام جمعه شهرستان بافت با اشاره به اينکه سران فتنه از ملت بريده اند و از رهبري، امام (ره) و ارزشها جدا شده اند، گفت: مطالبات آنان مطالبه ملت نيست بلکه مطالبه ناحق و زور گويانه و دور از قوانين نظام اسلامي است.

حجت الاسلام"علي ابراهيمي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مجمع روحانيون مبارز و سران فتنه از جمله موسوي و کروبي و بويژه خاتمي ملعون از اين حرکات نه تنها ناراحت نيستند حتي در مقابل پاره کردن عکس امام (ره) و حرمت شکني در روز عاشورا نيز سکوت کردند و رضايت دادند.
وي ضمن محکوم کردن حرمت شکني هاي صورت گرفته از سوي فتنه گران گفت: آنچه براي ما روشن است که سران فتنه دايه نامهربان انقلابند نه مادر انقلاب و براي رسيدن به مطامع دنيا و مقام حاضرند اسلام، انقلاب، امام(ره)، شهدا، استقلال و ارزش ها را قرباني نمايند.
وي افزود: سران فتنه و صحنه گردانان پشت پرده مسبب اصلي اين آشوب ها هستند و نهال فتنه به دست آنان کاشته شد و هر روز ابعاد بيشتري پيدا کرد و مطالبات ناحق و غير قانوني از نظام داشتند.
حجت الاسلام ابراهيمي گفت: شير خر خورده ها و پناهندگان به دامان کفر نيز حامي آنان و از سران فتنه به عنوان رهبران قيام ياد مي کنند.
وي اظهار داشت: سران فتنه عوامل خود را به مبارزه با حزب الله که حافظ استقلال و آزادي جمهوري اسلامي است فرستاده و با جريحه دار کردن احساسات مردم و توهين به مقدسات و باورهاي مردم و به آتش زدن اموال عمومي و دولتي ماهيت ضد انقلابي خود را آشکار و عناد خود را با نظام اسلامي اعلام کردند.
امام جمعه بافت از قوه قضائيه خواست بدون چشم پوشي و باصلابت و قاطعيت نسبت به دستگيري عوامل فتنه اقدام و آنان را به جزاي اعمال ننگينشان برسانند در غير اين صورت مردم انقلابي بيش از اين مماشات با فتنه گران را عمل نخواهند کرد.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.