سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: حماسه 9 دی پاسخ محکمی به دشمنان نظام بود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 442 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1394.10.10
 
کد خبر :310408 زمان مخابره : ۱۳۹۴/۱۰/۹ - ۱۱ : ۳

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، افزود: در روز نهم دی ملت بزرگوار ایران کار بسیار بزرگی را از روی بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی و تبیعت از امامت و ولایت و رهبر معظم انقلاب انجام دادند که تمام توطئه های دشمن را خنثی کردند و دشمنان نظام اسلام و شهدا از اسلام و انقلاب سیلی خوردند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام در صدد نابودی جمهوری اسلامی برآمدند و بیش از 20 سال برنامه ریزی می کنند تا نظام انقلاب اسلامی که این نور خدا را که به برکت قیام امام(ره) روشن شده را خاموش کنند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: دشمنان اسلام ضربه نهایی خود را از طریق انسان های پست و دنیا طلب در انتخابات 88 وارد کردند و انتخاباتی که مایه سربلندی و سرافرازی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی می شد را با اردو کشی در خیابان های تهران به آتش کشیدن مساجد و قرآن ها و حمله به عزادران حسینی و با خسارت های مادی و معنوی فراوان به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: در این فتنه دشمنان اسلام ضربه سنگینی به خود دیدند و کسانی که از راه امام و اندیشه امام فاصله گرفتند و توجه به مصلحت نظام ندادند و بیش از 5 هزار نفر در خیابان ها با حمله به عزاداران حسینی می خواستند سرآغاز دیکتاتوری را در کشور بنا بگذارند اما تا این که مردم همیشه بیدار ایران اسلامی در 9 دی حماسه ای بزرگ آفریدند و با حضور خود طومار فتنه گران را برای همیشه جمع کردند و در زباله دان تاریخ انداختند.

وی با بیان این که هرساله به خاطر عظمت ملت ایران در این روز تجمعاتی در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود، ابراز کرد: در این روز همه مردم باز هم تجدید عهد با امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری می بندند و یک بار دیگر خشم و انزجار خود را از سران فتنه از آمریکای جنایتکار و صهیونیست ها اعلام می کنند.

امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: 9 دی یک روز بسیار مبارک و ارزشمند و روز حمایت از اسلام ناب محمدی و روز حمایت از انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: 9 دی ماه تجلی بصیرت عاشورایی ملت بزرگ ایران اسلامی است و مردم در این روز با نظام و رهبری تجدید بیعت می کنند و به صورت خود جوش پا به صحنه می گذارند و طومار فتنه را برهم می پیچند و انقلاب اسلامی را از فتنه نجات خواهند داد.

حجت الاسلام ابراهیمی نهم دی را روز جدا کننده حق از باطل دانست و عنوان کرد: در این روز فراموش نشدنی ملت بصیر ایران اسلامی با حمایت قاطع از ولایت فقیه فتنه و توطئه بیگانگان را نقش برآب کرد.

امام جمعه زرند افزود: مردم با حضور میلیونی خود به دشمنان و فریب خوردگان ثابت کردند که تا پای جان در دفاع از ارزش های والای انقلاب که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است ایستاده اند و گوش به فرمان ولایت هستند و اجازه کوچک ترین مداخله ای را به بیگانگان نمی دهند


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری رسا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.