سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دشمنان و مزدوران هيچ غلطي نمي توانند بکنند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 703 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1388.12.09
 
امام جمعه بافت: دشمنان و مزدوران هيچ غلطي نمي توانند بکنند
امام جمعه بافت ضمن محکوم کردن هتک حرمت عاشوراي حسيني گفت: براي چندمين بار است که دشمن فتنه هاي طراحي شده خود را در اين کشور عملي مي کند و بايد بدانند که اين مزدوران هيچ غلطي نمي توانند بکنند.

[left]http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Smal_Pic/2009%5C12%5C29%5Cimg633977052648750000.jpg


حجت الاسلام "علي ابراهيمي" سه[/left] شنبه در جلسه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بافت افزود: هتک حرمت به مقدسات و توهين به ولايت فقيه از سوي دشمنان اسلام از قبل طراحي شده بود که توسط مزدوران بيگانگان در داخل کشور عملي شد.
وي تاکيد کرد: از قوه قضاييه درخواست داريم که هر چه زودتر با اين عناصر فاسد برخورد کند.
به گزارش ايرنا، فرماندار بافت نيز در اين نشست گفت: امروز وظيفه ديني و مذهبي ما به عنوان يک شيعه دفاع از ارزشهاي اسلامي است.
"محمدعلي بهروز" اظهار داشت: توطئه و آشوب هاي اخير مستقيما اصل اسلام را هدف قرار داده و سران فتنه نيز قصد براندازي اسلام و حکومت علوي را دارند.
وي بيان کرد: افرادي که در روز عاشوراي حسيني سوت و کف مي زدند همان امويان تاريخ هستند که با اولاد پيغمبر (ع) از همان اول سر عناد داشتند.
بهروز در ادامه عنوان کرد: مردم بايد در مقابل اين مرتدان از خدا بي خبر بايستند و يکبار ديگر همچون جنگ تحميلي اين فتنه مرتدان و مستکبران را خاموش کنند.
به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين جلسه مقرر شد راهپيمايي مردم بافت بر عليه آشوبگران و توهين کنندگان به عاشورا از ساعت 10 صبح فردا /چهارشنبه/ از چهار راه تربيت بدني بافت به سمت ميدان معلم صورت گيرد.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.