سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: حضور گسترده در انتخابات باعث اقتدار است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 605 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.10.26
 
کد خبر: 81921385 (5108092) | تاریخ خبر: 25/10/1394 | ساعت: 15:16


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند اظهار کرد: مردم باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه پای صندوق های اخذ رای و انتخاب افراد اصلح و ولایتمدار بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام کنند.
وی بیان کرد: باید افرادی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند که بازوی رهبر، پیرو راه امام و با آمریکا واقعا دشمن باشند، کشور ما را حفظ کنند و خون شهدا را پایمال نکنند.
خطیب جمعه زرند گفت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هر دو از طرف امام خمینی (ره) و شهدا امانت هستند.
وی با با بیان اینکه هدف دشمنان بویژه آمریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی است افزود: 20 سال برنامه ریزی کردند علیه انقلاب تا این که سال 88 با یک گروه اقلیت برای براندازی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کردند و مردم را به خیابان ها کشاندند، روز عاشورا حمله کردند و مسجد را آتش زدند.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اما مردم ولایی ما مثل سلمان و ابوذر و یاران خاص امیرالمومنین (ع) در حمایت از اسلام و ولایت با حضور حماسی خود در راهپیمایی 9 دی توطئه دشمنان را خنثی کرده و بار دیگر ولایتمداری و بصریت و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند.
وی همچنین با اشاره به دستگیری و آزادی تفنگداران آمریکایی افزود: این مساله اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر نشان داد.
وی گفت: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عذرخواهی مقامات آمریکایی نمایش قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر هرگونه تجاوز به خاک ایران اسلامی است.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.