سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: تکیه بر اقتصاد مقاومتی، رشد جامعه را رقم می‌زند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 589 مرتبه
دسته: خبرگزاری فارستاریخ: 1394.11.03
 
گروه استانها / حوزه شمال كرمان
94/11/02 - 15:51
شماره: 13941102000511


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه یک روز بعد از اجرای برجام، آمریکا در صدد تحریم‌های جدید علیه ایران اسلامی شد، اظهار داشت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند نباید یک لحظه از توطئه‌های آمریکا غافل شویم.

وی بیان داشت: بزرگترین ساده‌اندیشی این است که کینه دشمنان نسبت به نظام اسلامی ما تمام شده‌است، آمریکا به خوبی فهمیده توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد و ناتوانی آنها سبب کوتاه آمدن آنها شد.

ابراهیمی بصیرت‌شناسی و دشمن‌شناسی را از ویژگی‌های مردم هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی دانست و از تلاش‌های ارزشمند رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرای برجام قدردانی کرد.

این مسئول افزود: نقشه آمریکا این است که بعد از برجام ایران را مصرف‌گرا بار بیاورد، لذا باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری در جهت رشد و پویایی جامعه تلاش کنیم.

ابراهیمی جایگاه شورای نگهبان را رفیع و ارزشمند دانست و گفت: در همه کشورها شبیه چنین شورایی وجود دارد و در کشور ما نیز بررسی صلاحیت توسط شورای نگهبان صورت می‌گیرد تا افراد ناباب وارد صحنه انتخابات نشوند و خون شهدا حفظ شود و همه باید به جایگاه شورای نگهبان احترام بگذارند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به آغاز تولید گندله در کارخانه گندله‌سازی یزدان‌آباد زرند از تلاش‌های مهندسان و دست‌اندرکاران این مجموعه قدردانی کرد.


[url=http://برای دیدن لینک این خبر]برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری فارس کلیک کنید[/url]

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.