سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

استكبارستيزي امام راحل نشات گرفته از سيره انبيا بود

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 658 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1388.12.10
 
امام جمعه بافت:
استكبارستيزي امام راحل نشات گرفته از سيره انبيا بود‌

http://media.farsnews.com/Media/8803/Images/jpg/A0694/A0694949.jpg



خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: شيوه استكبارستيزي امام راحل نشات‌گرفته از سيره انبياي الهي و ائمه اطهار(ع) بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، حجت‌الاسلام علي ابراهيمي صبح امروز در راهپيمايي ضد استكباري 13 آبان با تشريح اوضاع سياسي كشور در سال 58 اظهار داشت: استكبار جهاني به سركردگي آمريكا از ابتداي پيروزي انقلاب بناي دشمني و نابودي اين انقلاب و نظام را دارد.
وي افزود: آمريكا سفارتخانه خود را در تهران به جاسوس‌خانه‌اي براي اين منظور بدل كرده بود كه به همت دانشجويان پيرو خط امام راحل در 13 آبان ماه سال 58 اين لانه جاسوسي تسخير و كاركنان جاسوس آن به گروگان در آمدند.
ابراهيمي تصريح كرد: بنا به اهميت اين اقدام متهورانه و شجاعانه دانشجويان پيرو خط امام راحل، رهبر كبير انقلاب اين حركت را انقلاب دوم ناميدند زيرا با تسخير لانه جاسوسي آمريكا دست استكبار جهاني از كشور كوتاه و توطئه‌هاي آنها براي براندازي نظام مقدس اسلامي خنثي شد.
وي با اشاره به تبعيد حضرت امام(ره) در اين روز گفت: هدف همه صالحان و انبياي الهي مبارزه با استكبار بوده است و امام نيز با شيوه آن بزرگان به مبارزه با طاغوت پرداخت كه منجر به تبعيد ايشان شد و سرانجام مبارزه امام نتيجه داد و استكبار را وادار به عقب‌نشيني كرد.
ابراهيمي افزود: امروز وظيفه همه آحاد ملت به ويژه جوانان است كه با تلاش و دانش‌اندوزي و پيشرفت در عرصه علم، استكبار جهاني را نااميد كنند.
وي تصريح كرد: دشمنان هرگز دست از شيطنت و دشمني با آرمان‌هاي انقلاب بر نمي‌دارند و وظيفه ملت است كه در مقابل اين توطئه ايستادگي كنند.
شايان ذكر است در روز ملي مبارزه با استكبار جهاني دانش‌آموزان و دانشجويان بسيجي بافت از ساعات نخستين صبح با هماهنگي و راهپيمايي از مدارس به سوي تربيت بدني بافت محل تجمع راهپيمايان گرد هم آمدند و مسئولان به ويژه مديران مدارس نيز در جمع دانش‌آموزان شعارهاي « مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» را سر دادند.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.