سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

تبعیت مردم از رهبری، دشمن را در اهداف خود ناکام می گذارد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 596 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1394.11.10
 
کد خبر: 81940353 (5134817) | تاریخ خبر: 09/11/1394 | ساعت: 16:11


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال جاری افزود: دشمنان بدون شک در این دوره نیز توطئه هایی دارند.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان می خواهند ارزشهای انقلاب اسلامی و خون شهدا را پایمال کنند گفت: دشمن درصدد دستیابی به اهداف خودش است.
خطیب جمعه زرند اظهار کرد: شورای نگهبان از سرمایه های انقلاب اسلامی و قانون اساسی است و جایگاه و آن در احراز صلاحیت های داوطلبان انتخابات های مختلف در ادوار گذشته و حال بسیار ارزنده و در خور توجه است.
وی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای حراست از انقلاب، آرمان های والای امام و شهدا و دستاوردهای این نظام، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده اند.
امام جمعه زرند با اشاره به انحراف برخی انقلاب ها بعد از به وجود آمدن تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره) و مردم به ثمر رسید و هرگز از مسیر اصلی خود منحرف نشد.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران روز به روز شکوفاتر شده و مردم دلبستگی بیشتری به این نظام پیدا می کنند.
وی وجود ایدئولوژی قوی اسلام ناب محمدی (ص)، بیداری، وفاداری، بصیرت و هوشیاری مردم را نسبت به انقلاب اسلامی موجب ماندگاری آن دانست.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اجرایی شدن برجام نیز گفت: باید از خام فروشی مواد برای توسعه و آبادانی کشور جلوگیری کرد.
وی ادامه داد: کشتی های صادراتی ایران از این به بعد باید به سمت کشورهای غربی سرازیر شود نه اینکه کشتی های حامل اجناس غربی به سمت کشور ما بیایند.
وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.


برای دیدن لینک این خبر در خبرگزاری ایرنا کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.