سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اگر پیام امام نبود کسانی که حرف برای گفتن دارند و سکوت می کنند در زندان های طاغوت پوسیده بودند.

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 955 مرتبه
دسته: خبرگزاری هلیلتاریخ: 1388.12.10
 
امام جمعه شهرستان بافت عنوان کرد:
اگر پیام امام نبود کسانی که حرف برای گفتن دارند و سکوت می کنند در زندان های طاغوت پوسیده بودند.


http://halil.ir/images/banners/images.jpg


به گزارش هلیل ، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جعه شهرستان بافت به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران گفت: هر چه داریم از برکت قیام امام ، شهدا و ملت ایران است و این تحول بزرگ در کشور وملت پیامد ایستادگی در مقابل طاغوت و استکبار می باشد .

وی افزود: از برکت انقلاب اسلامی و وجود امام راحل احکام اسلام و قرآن زنده شدند و همچنین مسلمانان در سراسر جهان اسلام بیدار و در مقابل ظلم و ستم شهامت پیدا کردند .

ابراهیمی با اشاره به شخصیت مذهبی سیاسی حضرت امام راحل گفت: امام راحل همه رنج ها و مصیبت ها را برای بیداری جهان اسلام به جان دل خرید ولیکن کسانی پیدا شدند در روز عاشورا به امام و مقدسات جسارت کردند و همچنین در مقابل توهین سیدالشهدا نیز سکوت کردند.

امام جمعه بافت با ابراز تاسف از سکوت کسانی که حرف برای گفتن دارند گفت: اگر پیام امام و ملت نبود کسانی که حرف برای گفتن دارند و سکوت می کنند در زندان های طاغوت پوسیده بودند.

وی با اشاره به وقایع اخیر در کشور افزود: کسانی بودند به جای خدمت به مردم اموال عمومی دولت و ملت را از بین برند و به ساحت مقدس امام و رهبری با سکوت خود کمال بی وفایی را نشا دادند.

ابراهیمی با اشاره به وحدت و همدلی در بین مسئولان شهرستان بافت گفت: وحدت و همدلی بر محور ولایت در شهرستان حاکم است و همگان به دور از تنش های تند سیاسی که در گذشته مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرده بود در راستای خدمت رسانی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

وی نمونه بارز وحدت و همدلی مردم را حضور در راهپیمایی 9 دی و در نماز جمعه یادآور شد و گفت: مردم شهرستان بافت با سلایق سیاسی متفاوت ولیکن ولایتمداری تابع رهنمودهای امام و رهبری هستند و محبت آنها به نظام و رهبری قابل وصف است.

ابراهیمی مردم ایران را قدردان و مطیع امر ولایت دانست و گفت: در راهپیمایی ها ملاحضه می شود همه مردم با تمام سلایق حول محور ولات به میدان می آیند و تبعیات خود را از رهبری و حفظ نظام اعلام می کنند.

وی با اشاره به نقاط قوت مدیران در دمت گذاری به دور از مسایل جدایی در شهرستان بافت گفت: مدیرانی پر توان در این شهرستان بر مسند کار هستند که با تفکر خدمت گذاری به مردم در سایه وحدت و همدلی تلاش می کنند.

امام جمعه بافت این شهرستان را در اثر خشکسالی محروم تلقی کرد و گفت: خشکسالی های اخیر توان کشاورزان منطقه را گرفته است و عزم ملی و کشوری باید به فریاد شهرستان بشتابد و از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری کند.

وی گفت: در شهرستان بافت هشت طلبه وجود دارد که از این تعداد یک نفر بومی می باشد و همچنین در ارزوئیه با 50 هزار جمعیت 2 طلبه و در بزنجان با 20 هزار نفر هیچ طلبه ای وجود ندارد که باید در این زمینه چاره اندیشی لازم صورت گیرد

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.