سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

همزمان با آغاز دهه فجر صورت گرفت افتتاح نمایشگاه صنایع دستی با مدیریت بانوی معلول زرندی +تصاویر

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 398 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1394.11.13
 
انتشار: دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ / ساعت ۱۸:۰۴:۲۰
کد خبر: 6071



به گزارش “صبح زرند“، همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و به صدا در آمدن زنگ انقلاب ، نمایشگاه دستاوردهای آموزشگاه صنایع دستی زردخت با حضور حجت السلام ابراهیمی امام جمعه زرند، مداحی نژاد رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای و ایرانمنش ریاست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان وتعدادی ازهنرجویان ومربیان آموزشگاه ها افتتاح گردید.

کلثوم سادات مسعود زاده مسئول نمایشگاه و مدیر آموزشگاه صنایع دستی که از بانوان معلول شهرستان است گزارشی از فعالیتهای آموزشگاه ارائه نمود و گفت: حدود ۶۰۰ اثر در ۱۴ رشته صنایع دستی در این نمایشگاه قرار داده شده است که همه آثار از هنرهای هنرجویان همین آموزشگاه می باشد.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن ابراز خرسندی از برپایی این نمایشگاه در این روز فرخنده، بیان داشت: حضرت امام (ره) با عنوان کلمه «ما می توانیم» درس بزرگی را به ما دادند و اگر همت جوانان ما در تولید نبود امکان عبور از مسیر تحریم میسر نبود.

نماینده ولی فقیه عملکرد خانم مسعودزاده مدیریت آموزشگاه زردخت را با شرایط جسمانی از معجزات و الطاف خداوند برشمرد و ضمن تقدیر از فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در مسیر توانمندسازی و ارتقاء مهارت جوانان تاکید کرد: همگان باید تلاش نماییم تا شرایط مناسب تری جهت فروش و بازاریابی محصولات تولیدی جوانان خصوصاً این بانوان صنعتگر فراهم گردد.

مداحی نژاد رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای زرند پشتکار و فعالیت چشمگیر مدیر آموزشگاه زردخت را با شرایط جسمانی که دارد در جهت آموزش به قشر جوان و ایجاد شرایط خود اشتغالی در بانوان زرندی را قابل تقدیر دانست و گفت: از تمامی محصلین و خانم های علاقه مند به هنرهای دستی دعوت می نمایم ضمن بازدید از این نمایشگاه، آموزش های مهارتی را برحسب علاقه خود فرا گیرند.

همچنین ایرنمنش رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه ، آموزشگاه خانم مسعود زاده را به عنوان شرکت تعاونی برتر شهرستان معرفی نمود.

در پایان مراسم افتتاحیه، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کیک انقلاب توسط امام جمعه زرند برش داده شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه واقع در خیابان باهنر کوچه ۱۲ ، از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه برپا می باشد و تولیدات خود را با تخفیف ویژه به مناسبت دهه فجر به فروش می رساند.


برای دیدن لینک این خبر درسایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.