سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در مراسم اعطای احکام هیئت امناء بقاع متبرکه: شیعه بودن خود را مدیون امام زادگان هستیم/ امام زادگان باید قطب دینی و فرهنگی یک ش

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 435 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1394.11.17
 
انتشار: پنج شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ / ساعت ۱۱:۴۴:۲۶ کد خبر: 6109



به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرند در مراسم اعطای احکام هیئت امناء بقاع متبرکه در این شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از ریاست اداره اوقاف و زمامداران دینداری در شهرستان زرند، ایام پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت، سپس با استفاده از آیات و روایات به ذکر عظمت امام بزرگوار و انقلاب اسلامی پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به جامعیت کار امام خمینی رحمت الله علیه و آزادی دین توسط ایشان در حالی که دین در دست طاغوت به اسارت بود گفت: به اذعان خود غربی ها ، امام با انقلاب خود مسلمانان را مسلمان واقعی کرد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی یکی از کارهای بزرگ امام نجات وقف دانست و اظهار داشت: امام اوقاف را نجات دادند، وقف و اوقافی که جزو اموال سرهنگ ها و وزراء طاغوت بود و درآمد موقوفات بین آنها تقسیم می شد.

وی ادامه داد: امام همه اینها را برداشت و کاری کرد که وقف به نیت واقف بازگردد و با این کار یکی از مراکز بزرگ فرهنگی را نجات داد.

امام جمعه زرند ضمن تقدیر از حضور مدعوین و سختی کار تشکیل هییت امنای هماهنگ با هم برای بقاع متبرکه، تصریح کرد: حرمت امام زاده را باید متولی اش نگه دارد، بقاع متبرکه یک امانت و یک افتخار برای من و شماست.

وی خاطرنشان کرد: اگر خدایی ناکرده کسی بقعه متبرکه را قبول ندارد حق ندارد وارد هیئت امنا آن شود، وقتی کسی چیزی را قبول ندارد چگونه می تواند به عنوان خادم در آن خدمت کند.

نماینده ولی فقیه افزود: خدمت به امام زادگان خدمت به اهل بیت است و امام زادگان باید قطب دینی و فرهنگی یک شهر باشند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: وقتی یک ذهنیت در شخصی رسوخ کرد خارج کردن آن بسیار سخت و مشکل است و کار یک سال و چند سال نیست و اگر این امام زادگان نبودند ما برهمان عقاید باطل بودیم ، بنابراین ما شیعه بودن خود را مدیون این امام زادگان هستیم.

وی اظهار داشت: ما در زمان طاغوت با اینکه کشور اسلامی بودیم جرات نداشتیم اسم امام را بیاوریم و کسی جرات نداشت رساله امام را داشته باشد اما این امام زادگان در دوران بنی امیه و بنی عباس که ذریه حضرت رسول را به راحتی آب خوردن می کشتند و زنده میان دیوار دفن می کردند با تلاش و خون دل خوردن، دل ما را به ولایت امیر المومنین و دیگر ائمه (ع) نزدیک کردند.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند با اشاره به ارادت مردم به امام زادگان، خطاب به افراد حاضر در جلسه تاکید کرد: هر کاری که در این بقاع متبرکه انجام می دهید با هماهنگی و حساب شده باشد و نهایت سعی و تلاش خود را در جذب مردم به وسیله تبلیغات و غیره انجام دهید و در این مسیر دلسرد نشوید که این مسیر مبارک و میمون است چون خدمت به اهل بیت است و ان شاءالله طعم شیرین خدمت به اهل بیت (ع) را درون قلب خود حس می کنید.



برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.