سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: حفظ جمهوری اسلامی اوجب واجبات است/ دشمن برای انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 441 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1394.11.17
 
انتشار: شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ / ساعت ۰۱:۳۶:۵۲
کد خبر: 6128





به گزارش “صبح زرند” حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یک جشن بزرگ همانند جشن نیمه شعبان است که در آن یک دولت اسلامی متولد شده و طاغوت و استکبار را نابود کرده است.

وی با گلایه از مسئولان و مردم شهرستان اظهار داشت: اگر کسی در این دهه وارد شهر زرند شود یقیناً چهره انقلابی این شهر را نخواهد دید، چرا که تمامی بیلبوردها و معابر را تبلیغات بی جهتی فرا گرفته و مردم خصوصاً مغازه داران و هیئت ها، هیچ چراغانی و گل آرایی به سبب این جشن بزرگ انقلاب انجام نداده اند.

وی با دعوت از مسئولین و مردم به برپایی جشن و تزئین شهر در این روزهای باشکوه، یادآور شد: شهر ما نیاز به شادی حلال دارد و جشن انقلاب اسلامی یقیناً بهترین شادی حلال می تواند باشد و ما همانطور که در ایام محرم و صفر و ایام فاطمیه به عزاداری می پردازیم در این ایام مبارک و شاد هم باید جشن و شادی را جدی بگیریم.

امام جمعه زرند گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) و وحدت و یکپارچگی مردم پیروز شد و همانطور که امام فرمودند این انقلاب حفظ می شود به شرط ساده زیستی مسئولین و شناخت یزیدیان زمان.

وی افزود: راهبرد یزیدیان زمان برای نابودی نظام جمهوری اسلامی در این مقطع، برنامه ریزی برای انتخابات پیش رو است.

وی این راهبرد دشمن را اینگونه تشریح کرد: راهبرد آنها این است که از صندوق آرا کسانی وارد مجلس شوند که یا ضدانقلاب باشند و یا غیرانقلابی و یا حداقل یک انقلابی سست و کم عقیده باشند تا مجلسی را بوجود آورند تا گوش به حرف آمریکا باشد و روابط را بر خلاف اصول امام (ره) با آمریکا برقرار کند.

ابراهیمی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند در این انتخابات بین خواص درگیری ایجاد و نسبت به نهادهای قانونی و انقلابی شبهه افکنی کنند و تفرقه بیافرینند، بنابراین وظیفه ماست که در مقابل این حیله دشمن بایستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن دو معروف گفت: اولین آنها حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که از بمب اتم هم تاثیرش بیشتر است و دومین معروف حضور پرشور در انتخابات اسفندماه است که دشمن را ناامید می کند و مشت محکمی بر دهان آمریکای خون آشام است.

خطیب جمعه زرند نهاد انقلابی شورای نگهبان را یکی از برکات انقلاب اسلامی داست و تاکید کرد: وظیفه این نهاد این است که کشور را حفظ کند و از ورود افراد ناباب به مراکزی چون مجلس شورای اسلامی و خبرگان جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که راه قانونی برای اعتراض به ردصلاحیت ها قرار داده شده، کسانی هستند که به شورای نگهبان فشار آورده اند و حمله هایی از سر قلدری دارند که البته اینها همان هایی هستند که در فتنه ۸۸ دست داشتند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان تاکید کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی اوجب واجبات است و دشمنان زیادی نیز داریم که حتماً باید وحدت داشته باشیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.