سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دشمن شناسی به موقع خطیب نماز جمعه زرند: دشمنی آمریکا با ما ریشه در اعتقادات ما دارد / اقتصاد مقاومتی مهمترین مساله بعد از برجام است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 403 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1394.12.01
 
کد خبر : ۴۲۵۹۱
تعداد نظرات : ۰ نظر
تاریخ انتشار خبر : ۲۳ بهمن, ۱۳۹۴ – ۱۹:۵۶


به گزارش صدای زرند، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در خطبه اول نماز جمعه به بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) پرداخت و اظهار داشت: بنا به گفته پیامبر (ص) محبت به یکدیگر، هدیه دادن، امانت داری، پرهیز از حرام، احترام به مهمان، اقامه نماز و پرداخت زکات موجب خیر و خوشی در زندگی خواهد شد و پیامبر اکرم (ص) در این باره می فرمایند در صورتی که امت من این امور را انجام ندهند دچار قحطی و بی برکتی می شوند.

وی همچنین به بیان نکاتی در ارتباط با مهمان داری و آداب مهمانی رفت پرداخت و اظهار داشت: ایرانیان مهمان نواز هستند و اسلام نیز به مهمان نوازی اهمیت زیادی داده است و بنا به گفته رسول مکرم اسلام (ص) لذت انسان کریم و بخشنده این است که با دیگران غذا بخورند و دیگران را اطعام کنند اما لذت آدم بخیل این است که تنها غذا بخورد.

وی همچنین با بیان اهمیت و ثواب اطعام ایتام و فقر، گفت: نسبت به اطعام ایتام و فقرا نیز غفلت نکنید و بدانید که آنان نیز مهمان شما هستند و مهمان رزق خود را با خود می آورد و باعث آمرزش گناهان می شود و مهمان هدیه الهی است برای افرادی که خداوند آنان را دوست دارد.

امام جمعه زرند با تشکر از حضور حماسی مردم شهرستان زرند در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به بی مانندی این حضور اشاره کرد و بیان داشت: اینکه مردم بعد از گذشت سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی این چنین پشتیبانی و حمایت کنند و پای انقلاب بمانند بی نظیر است؛ انشاالله خداوند رحمت و برکت خود را بر این ملت که با حضورشان خدا و دین خدا را یاری کردند نازل کند.

امام جمعه زرند گفت: مردم مسلمان ایران از مردم زمان رسول خدا (ص) هم بالاتر می باشند، زیرا مردم زمان رسول (ص) در جاهایی حتی ایشان و وصی ایشان امیرالمومنین علی (ع) و دختر ایشان فاطمه (س) را تنها گذاشتند، اما مردم ایران در هر شرایطی با صلابت مانند کوه پشت انقلاب و ولی فقیه ایستاده اند.

حجت الاسلام ابراهیمی حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را نشانه عید بودن این روز دانست و اظهار داشت: این حضور دو پیام داشت که پیام اول آن عشق به نظام و رهبری و دشمنی با استکبار جهانی و پیام دوم وحدت مردم بود.

وی در مورد انتخابات گفت: مردم زرند همانند زمان جنگ که با اعزام دوازده هزار رزمنده به جبهه های حق علیه باطل موجب حفظ نظام شدند در انتخابات نیز باید حضوری شایسته داشته باشند تا موجب حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

وی دشمنی همیشگی آمریکا با اسلام را امری واضح دانست و اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ما ریشه در اعتقاد ما به اسلام ناب محمدی و اعتقاد به معصومین دارد و شعار مرگ بر آمریکا مطابق با آیات قران است و امکان حذف این شعار وجود ندارد.

امام جمعه زرند همچنین گفت: مساله اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی مهمترین مساله بعد از برجام می باشد و در امر برجام مسئولین دولتی باید در صورت مشاهده کوچکترین تخلف با آن به شدت برخورد کنند.

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.