سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان: رزمندگان دفاع مقدس تابع محض ولی فقیه بودند/ما اکنون در فضای مجازی و جنگ نرم رزمنده ای برای

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 460 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1394.12.21
 
انتشار: شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ / ساعت ۰۱:۰۲:۵۵
کد خبر: 6510




به گزارش “صبح زرند” نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در یادواره ۱۴۷ شهید دانش آموز و فرهنگی شهرستان زرند ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این محفل شهدایی و ولایی، گفت: رزمندگان در دفاع مقدس، عاشقان کوی اهل بیت و تابع محض ولی فقیه بودند که معجزاتی بس عظیم از این سالکان راه خدا پدیدار شده است.

امام جمعه زرند بیان داشت: اسلام حقیقی همان ولایت امیرالمومنین است که توسط پیامبر درغدیر خم به اصحاب و یاران عرضه داشتند ولی عجب و هوای نفس و ریاست طلبی، بعضی افراد امت را از محوراصلی که محور امیر المومنین بود دور کرد.

وی ادامه داد: به برکت امام و انقلاب اسلامی مردم به این محور نزدیک شدند و امام ما بود که اسلام علوی را زنده کرد، اما باز کسانی ریاست طلب و پیرو هوای نفس نقشه نابودی آن را داشتند اما مردان خدا و رزمندگان اسلام به قیمت خون خود از نور خدا و اهل بیت محافظت کردند و این میراث بس عظیم را به دست ما سپردند.

وی اظهار داشت : این میراث اکنون در سنگری تازه در دست ماست ، ما در فضای مجازی و جنگ نرم رزمنده ای برای انقلاب هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه این جلسه گفت: دشمن که دستش آلوده به خون همین شهدای دانش آموز است اینک می خواهد با نفوذ و بر عکس جلوه دادن حق و باطل و دفاع از طاغوت ، پخش شایعات و اکاذیب نسبت به نظام اسلامی و ارکان آن از جمله مقام معظم رهبری تفکر استکبار ستیزی را از ذهن جوانان پاک کند.

وی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: همانا جهاد ادامه دارد و تک تک شما سرباز اسلام و انقلاب هستید و ان شاء الله به برکت خون شهدا و نگاه آنها نابودی کفر و پیروزی اسلام به دستان شما رقم خواهد خورد.

امام جمعه زرند در پایان با معرفی کتاب خورشید ولایت، به نقل از این کتاب و از زبان مبارک امام زمان علیه السلام جوانان ایران را یاران امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در انقلاب جهانی ایشان دانست و در توصیه به نوجوانان و جوانان، کسب دانش و تقوی و پیروی از ولی فقیه را باعث سعادت دنیا و آخرت معرفی نمود.

لازم به ذکر است یادواره ۱۴۷ شهید دانش آموز و فرهنگی زرند در هنرستان فنی بحرالعلوم این شهر و با حضور مسئولان و دانش آموزان برگزار شد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.