سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: جاهلیت مدرن در مقابل ایران اسلامی قرار گرفته است/ اتحاد و همبستگی برای مقابله با توطئه دشمنان لازم است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 385 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.02.17
 
انتشار: شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۰۰:۰۶:۵۳- کد خبر: 6676



به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ، مبعث رسول مهربانی را بزرگ ترین نقطه تحول در تاریخ بشر دانست.

وی در ادامه گفت: امروز هم در مقابل جریان حق و بعثت، جاهلیت مدرن قد علم کرده و از همه ابزار خود استفاده می کند تا ایران اسلامی ما را که ادامه دهنده ی راه بعثت و غدیر است به زمین بزند و در این راه از هیچ کاری دریغ نمی کند.

وی مهم ترین وظیفه ما در قبال بعثت را اقامه دین و در راه خدا حرکت کردن دانست و اظهار داشت: مقدمات این مهم توسط امام بزرگ ما و با انقلاب اسلامی پایه ریزی شده و الان هم عَلَم در دست نایب ایشان امام خامنه ای است.

امام جمعه زرند یکی از صفات رسول خدا (ص) را علاقه به کار و تشویق به کار برشمرد و گفت: ایشان بیکاری را دشمن می دانستند و کسانی را که مشغول کاری بود توصیه به رعایت انصاف و تقوی در معاملات می کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در ادامه خطبه ها حلول ماه شعبان و مناسبت های این هفته از جمله ولادت امام حسین علیه السلام که روز پاسدار و امام سجاد علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام که روز جانباز است را پیشاپیش تبریک گفت.

وی به مناسبت فرا رسیدن هفته هلال احمر از زحمات نیروهای زحمت کش این نهاد خدمت رسان تقدیر کرد.

ابراهیمی در ادامه از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و مبارزه با قاچاقیان مواد افیونی تشکر کرده و تصریح کردند: نیروی انتظامی باید سعی کند با سرچشمه های قاچاق که به اقتصاد ما ضربه می زند مبارزه کند و ریشه قاچاق را بخشکاند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان، با تاکید بر اتحاد و همبستگی بین آحاد جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان ابراز داشت:‌ این اتحاد و همبستگی برای پیشرفت کشور در بخش‎های مختلف با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری محقق می‌شود، لذا باید برای حفظ عزت و عظمت کشور از مقام معظم رهبری اطلاعت و پیروی کنیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.