سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند:جوانان زرند شایسته و لایق بهترین برنامه ها هستند/ در مورد خواسته های جوانان تمام تلاش خود را به کار بگیرید

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 400 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.02.29
 
انتشار: چهارشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت ۲۰:۰۳:۰۳
کد خبر: 6760




به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در دیدار صمیمی با کارکنان اداره ورزش و جوانان و تعدادی از ورزشکاران شهرستان زرند ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام به تمامی شیعیان ، حضرت علی اکبر را واجد خصوصیت های والایی دانست و گفت : لازم است جوانان این خصایص را سر لوحه خود قرار دهند تا سعادتمند شوند.

وی افزود: یکی از دلایل نام گذاری میلاد ایشان به روز جوان همین مطلب است که جوان الگویی نیک انتخاب کنند، حضرت علی اکبر از بُعد و شرافت خانوادگی در اوج قله افتخار هستند که از زبان امام حسین به شببه ترین به رسول خدا معرفی می شوند ، همچنین در مساله شجاعت یکی از شجاعان دشت کربلاء بودند.

وی مهمترین خصوصیت علی اکبر علیه السلام را بینش ایشان به مساله حق و باطل و شناخت حق و باطل و جان فشانی در راه حق و مبارزه با باطل دانست و اظهار داشت: بنابراین بهترین نام گذاری برای روز جوان همین روز است چرا که جوان ما باید راهش را انتخاب کند، حق را بشناسد، جامعه را بشناسد و باطل را بشناسد تا بتواند وظیفه خودش را به درستی انجام دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه گفت: شهر زرند همیشه دارای جوانان مومن و نیکو سرشت بوده و در زمان جنگ تحمیلی همین جوانان زرندی چه رشادت هایی که نیافریدند.

وی خطاب به مسئولین تصریح کرد: جوانان زرند شایسته و لایق بهترین برنامه ها هستند و یکی از کارهایی که میشود برای جذب جوان انجام داد ایجاد کانون های مذهبی و ورزشی در مساجد است.

وی افزود: یکی از خواسته های مراجع و مقام معظم رهبری مساله ورزش است و خود مراجع بزرگوار اهل ورزش هستند بنابراین امسال باید در ورزش شهرستان جهشی بزرگ داشته باشیم و مساله ورزش را در همه اقشار و همه اماکن مذهبی و عمومی گسترش بدهیم که این بزرگترین خدمت به جوان است.

امام جمعه زرند در این دیدار همچنین از مواد مخدر به عنوان یکی از روش های غرب در براندازی کشورها و دوری جوانان از دین اشاره کرد و گفت: جوانی که به دام اعتیاد افتاد نسبت به خودش و حتی خانواده حالت بی قیدی پیدا میکند ، حال جوانی که به خانواده تعصبی ندارد چگونه می تواند به دین و کشورش تعصب داشته باشد.

وی تاکید کرد: یکی از چیز هایی که مانع اعتیاد جوانان میشود اهمیت و ارزش دادن به مساله ورزش است.

ابراهیمی در ادامه با نشاط آفرینی ورزش و با توجه به آسیب های روحی بیشتر در بانوان، به لزوم افزایش مکان های ورزشی برای بانوان در شهرستان اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در پایان این دیدار با آرزوی سلامتی برای تمام جوانان، از مسئولین خواست در مورد خواسته های جوانان در زمینه های فرهنگی ، علمی ، اقتصادی و ورزشی تمام تلاش خود را انجام دهند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.