سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیانیه امام جمعه زرند به مناسبت نیمه شعبان

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 419 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.03.02
 
انتشار: شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۷:۱۲:۱۱
کد خبر: 6779




به گزارش “صبح زرند” حجت الاسلام والمسملین ابراهیمی امام جمعه زرند به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه امام جمعه زرند به این شرح است:



*وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی‏ لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً*

شعبان المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است و جان و دل مسلمانان در این ماه به موالید خجسته آن منور می شود و همه این اعیاد به نیمه شعبان منتهی می شود که روز میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر (ص) است که با حضورش خوبی ها را معنا می بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید.

بدون شک آن امام بزرگوار از پیروان و شیعیانش انتظار دارد که زندگی خویش را با التزام به ایمان و عمل صالح در مسیر درک مراتبی از عبودیت الهی، تلاش نموده و زمینه ظهورش را فراهم کنند.

منتظران و دلباختگان یوسف فاطمه (س) ضمن برگزاری هرچه باشکوه و با عظمت جشنها و مراسم نیمه شعبان توجه داشته باشند اعیاد مذهبی جزو شعائر دینی و اعلام وجود و افتخار به ولایت ائمه معصومین (ع) است لذا بایستی از آلودگی مراسم و محافل جشن به گناه، لهو و لعب و غنا و همچنین خرافات و انحرافات جلوگیری بعمل آمده و دقت لازم در این زمینه صورت پذیرد.

در این روز خجسته، از خداوند بزرگ می خواهیم تا ما را برای ظهورش آماده سازد و برای این آمادگی ما را با معرفت آن امام همام همراه سازد.

خجسته میلاد با سعادت حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه نایب برحقش امام خامنه ای (مد ظله العالی)، مردم متدین و ولایتمدار شهرستان زرند و همه منتظران آن حضرت در سر تا سر عالم تبریک عرض کرده، از درگاه ایزد منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسألت دارم.

به امید ظهور موعود دل ها و امام جان ها (ارواحنا له الفدا) و اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت در سایه رهبری های حکیمانه نایبش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) و به امید بهروزی ملت غیرتمند ایران اسلامی.

والسلام علیکم


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.