سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مردم زرند نزدیک به ۲ میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 374 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.03.05
 
انتشار: چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ / ساعت ۱۸:۱۵:۱۰کد خبر: 6822



به گزارش “صبح زرند” ، عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات زرند در دیدار جمعی از مسئولین ستاد عتبات عالیات استان با امام جمعه زرند گفت : در یک سال گذشته مردم متدین شهرستان زرند با اهدای ۱۲۰ عدد خشت ، سه ربع خشت ، نیمه خشت و ربع خشت طلا به ارزش ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و همچنین ۲۷۹ گرم طلا به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال به اضافه ۵۱۲ میلیون ریال وجه نقد در ساخت گنبد حرم امام حسین (ع) مشارکت داشتند.

وی افزود: جمع این کمک ها مبلغ ۱ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال که چیزی نزدیک به ۲ میلیارد ریال اهدایی از طرف مردم زرند در سال گذشته می باشد.

ایرانمنش با بیان اینکه در ارزیابی صورت گرفته در راستای کمک به عتبات عالیات در یک سال گذشته شهرستان زرند از رتبه ۱۱ به رتبه ۳ در سطح استان ارتقا یافته است افزود: از تمامی ظرفیتهای موجود شهرستان درجهت پیشبرد امورات این ستاد بهره خواهیم برد و وظیفه ماست تا بستر سازی مناسبی جهت مشارکت بیش از پیش مردم در جهت کمک به این‌گونه فعالیت‌ها داشته باشیم.

در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند نیز دراین نشست، فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات را نمونه بزرگی ازکار فرهنگی در کشور دانست و افزود: انجام امورات فرهنگی در راستای اعتلای دین انجام می شود و این قبیل اقدامات، باورهای مردم را نسبت به دین مستحکم تر می کند.

وی اظهار داشت : روایت است که همه افرادی که در این امر فعالیت می کنند در روز قیامت از شفاعت خاص رسول خدا بهرمند می شوند.

وی با بیان اینکه پول و طلایی که مردم به عتبات عالیات تقدیم می کنند، ذخیره قبر و قیامت می شود تاکید کرد : این امر معنوی پس انداز اخروی دارد و فعالیت در ستاد بازسازی کار عشق و دل است و مردم شهرستان زرند همیشه در همه صحنه های انقلاب حضوری فعالانه داشته اند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلی کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.