سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

همایش طلایه داران تبلیغ در زرند برگزار شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 416 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.03.18
 
کد خبر : 46088
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۱۸ خرداد, ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹



به گزارش صدای زرند، همایش طلایه داران تبلیغ با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان و جمع کثیری از مبلغان، ائمه جمعه و جماعات در شهرستان زرند برگزار شد.

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در همایش طلایه داران تبلیغ با بیان اینکه جهاد با دشمن و جهاد با جهل از اهم واجبات است، اظهار کرد: نقش روحانیون و علمای دینی در تفسیر و آموزش احکام شرعی به مردم بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیمی تصریح کرد: ان شاالله با اخلاق و برخورد مطلوب در راستای تاثیرگذاری بر نسل جوان، بتوانیم رسالت خود را در انجام فرایض دینی به نحو احسن انجام دهیم.

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری ۳۵ شهید عملیات رمضان و کربلای ۱۰ این شهرستان، خواستار تبیین مسائل اجتماعی توسط مبلغان در برنامه ‌های ماه مبارک رمضان شد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ های موجود برای ترویج فرهنگ زندگی سالم و اسلامی استفاده کرد و زمینه کاهش آسیب‌ های اجتماعی را نیز فراهم کرد.

حبیب الله خنجری از مبلغان دینی خواست در برنامه های تبلیغی و فرهنگی به ویژه در روستاها در زمینه ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی برای مردم روشنگری کنند.

وی با اشاره به نقش بلای خانمان سوز اعتیاد و مصرف مواد مخدر تصریح کرد: انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن آن در جامعه می تواند نقش موثری در کاهش ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی ایفا کند.

فرماندار زرند گفت: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه ‌های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه ای برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده لذا نباید از این دو فریضه مهم الهی در برنامه های دینی غافل شویم.

“سید مهدی قویدل” دادستان زرند نیز گفت: کرمان یکی از پهناورترین و بزرگترین استانهای کشور با پتانسیل های بسیار ویژه و موقعیت جغرافیایی مناسب در زمینه کشاورزی و معادن غنی صنعتی است.

سید مهدی قویدل افزود: تلاشهای زیادی طی سال های اخیر در راستای اشتغال زایی و رونق بخش صنعت و معدن در استان کرمان شده است.

وی اظهار کرد: استان کرمان علی رغم برخورداری از نعمات خدادادی و پتانسیل های بالای صنعتی به دلیل همجواری با کویر و برخی استانهای مرزی، درگیر یکسری معضلات، مشکلات و آسیب های خاص است که وظیفه ما را در انجام رسالت عظیم فرهنگی بیشتر می کند.

قویدل به وضعیت فرهنگی مطلوب زرند با وجود روحانیون، مبلغان و آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره و اظهار کرد: باید از فعالیت افرادی که قصد وارد کردن فرهنگ های نامطلوب ماهواره و فضاهای مجازی را به این شهرستان دارند جلوگیری کرد و مانع هنجارشکنی ها شد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.