سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 373 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1395.03.18
 
کد خبر : 46097
تعداد نظرات : 0 نظر
تاریخ انتشار خبر : ۱۸ خرداد, ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن را به مسلمانان ایران اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان زرند تبریک گفت.


متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

« “شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ “

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به مردم شریف ومومن شهرستان زرند که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می‌بخشد.

امیداورم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

از همگان می خواهم حرمت این ماه را نگه داشته و با امر به معروف و نهی از منکر با زبانی لین و نرم نگذارید حرمت ماه خدا شکسته شود و روزه خواری علنی صورت گیرد.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می کنم.

علی ابراهیمی / امام جمعه شهرستان زرند »


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.