سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مسئولین به آمریکا خوش بین نباشند/ غیرت ملی داشته باشیم و از تولید داخلی استفاده کنیم/ دولت با دریافت کنندگان حقوق های نجومی برخورد کند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 441 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.04.13
 
انتشار: شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۱:۰۸:۳۰- کد خبر: 7182



به گزارش “صبح زرند” ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در نماز جمعه این هفته که برای اولین بار در محل مصلی پیامبر اعظم و پس از راهپیمایی روز قدس برگزار شد ضمن تشکر از حضور روزه داران در این راهپیمایی ، با اشاره به بیش از هفتاد سال ظلم و ستم و تجاوز به مردم کشور فلسطین و غصب خانه ها و سرزمین آنها گفت: تمام هدف استکبار جهانی به فرماندهی صیهونیست این بود که کسی پیدا نشود از مساله فلسطین حمایت کند و قضیه فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: صیهونیسم کشور های عرب منطقه را که اسلام اکثر آنها اسلام آمریکایی است با خود هم پیاله کردند و از طرفی مسلمانان را با ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی و ایجاد اختلافات مذهبی به جان یکدیگر انداختند و با ثروت نا مشروع خود قدرت خود را در میان کشور های اروپایی و آمریکایی گسترش دادند به طوری که سران کشور آمریکا در دست صیهونیست ها هستند و مانند عروسک خیمه شب بازی برای صیهونیست ها هستند و اگر از آنها حمایت نکنند در قدرت جایی ندارند.

ابراهیمی گفت: آنها به دنبالِ اسرائیلِ از نیل تا فرات بودند و خوش خیال بودند که نزدیک است به هدف خود که فراموشی مساله فلسطین بود برسند اما ندای الهی و خروشان امام ما تمام معادلات آنها را بهم زد.

وی افزود امام (ره) با نام گذاشتن جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، جنگ نرمی علیه صیهونیست و استکبار جهانی به راه انداخت و این کار خون تازه ای درون رگ های مظلومین و مجاهدین فلسطینی تزریق کرد.

امام جمعه زرند در ادامه به بیانات امام خمینی رحمه الله علیه در مورد مساله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز روز حمایت از ارض مقدس و فلسطین نیست امروز روز اسلام است و امروز روز قیام مستضعفین علیه مستکبرین است.

نماینده ولی فقیه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان می فرمایند مساله فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن فرج بروی امت اسلامی است و همه امت اسلام باید مساله فلسطین مساله اول آنها باشد.

امام جمعه زرند پیام حضور مردم ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس را اعلام حمایت و تنها نگذاشتن پاره تن اسلام فلسطین و اعلام حمایت از مظلومان دنیا دانست و گفت: یکی دیگر از آثار حضور مردم در این راهپیمایی حفظ امنیت کشور و مبارزه با نا امنی هایی که رژیم صهیونیستی ایجاد می کند است و حضور هر فردی در راهپیمایی روز قدس کمک به امنیت و کمک به حفظ دست اوردهای انقلاب می باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در خطبه دوم خود گزارشی از برنامه های ساخت و ساز مصلی پیامبر اعظم (ص) زرند داد و از کسانی که در این امر خیر کمک دادند از جمله ائمه جمعه گذشته و افرادی که شبانه روز زحمت می کشند و از مردم و ادارات و نهاد هایی که کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه به اولین مناسبت هفته که هفته حقوق بشر آمریکایی است اشاره کرد و گفت: معنای حقوق بشر در نظر آمریکا منافع خود است جایی که منافع او باشد حتی اگر ظلمی صورت بپذیرد حقوق بشر است اما مردم عراق و سوریه و یمن و … در نظر آمریکا و سازمان های بین المللی، بشر و ادم محسوب نمی شوند.

امام جمعه زرند به تمام مسئولین را توصیه کرد: به آمریکا خوش بین نباشید آمریکا بد عهد است و همه ما دیدیم که در برجام بد عهدی های آمریکا را که پا روی تعهد خود گذاشتند.

وی تاکید کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ، راه برون رفت از مشکلات این است که ما به توان خود ایمان داشته باشیم در هر زمینه ای انقلابی عمل کنیم.

وی افزود: در اقتصاد باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار بدهیم و به جنس تولید ملی اهمیت بدهیم ، غیرت ملی داشته باشیم و از تولید خود استفاده کنیم.

امام جمعه زرند عنوان داشت: فرهنگ ایران ریشه در تاریخ دارد ولی فرهنگ آمریکا فرهنگ تازه به دوران رسیده ای است، ما باید به فرهنگ خود افتخار کنیم.

وی در پایان با اشاره به فساد تعدادی از مدیران با دریافت حقوق های نجومی ، ضمن درخواست برخورد با زمینه های فساد از دولت خواست این افراد خاطی را به مردم معرفی و از کار برکنار کنند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.