سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 407 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1395.04.18
 
کد خبر : 10817
۱۳۹۵/۰۴/۱۵- تعداد بازدید - دسته بندی : آخرین خبرها


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم زرند در پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید فطر را به مردم روزه دار کشور و شهرستان زرند تبریک گفت.ابراهیمی امام جمعه

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صدای پای عید می‌آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلاتکلیف است که از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک‌ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست وشوی جان در نهر پاک رمضان است.

خوشا به حال آنان که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند و با درک لیله‌القدر که بهتر از هزار ماه است راه سعادت و نیکبختی را پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید سعید فطر می‌روند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مردم مؤمن و روزه ‌دار ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر، عید پیروزی در جهاد اکبر و سرآغاز تحولات اساسی در زندگی خداجویان و پرهیزکاران را به مردم مومن و ولایتمدار شهرستان زرند تبریک عرض می‌کنم و مهم‌ترین دستاورد این ماه را حفظ وحدت و تقویت اراده جمعی همه مسلمانان برای خدمت رسانی به مکتب سعادت بخش اسلام می‌دانم.

سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و استقرار عدالت مهدوی در جهان، سر بلندی و عزت اسلام و مسلمین، قبولی عبادات روزه‌داران و حفظ معنویت در تمام ایام سال را از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند- ۲۹رمضان المبارک ۱۴۳۷


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.