سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

به لبخند دشمن دل خوش نکنیم/ راه نجات و رستگاری مردم ایران توجه به فرمایشات رهبری و انقلابی عمل کردن است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 416 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1395.04.18
 
انتشار: چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ / ساعت ۱۳:۳۹:۳۲
کد خبر: 7271




به گزارش “صبح زرند” ، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در خطبه های نماز عید فطر ضمن تبریک این روز به همه نمازگزاران گفت: از همه کسانی که در لیالی قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید امروز حضور گسترده ای داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی گفت: عوامل خوشبختی و سعادت از دیدگاه قرآن در چهار عمل متصور است، اول ارتباط با خدا ، دوم پرداخت زکات و پاک کردن مال ، سوم رفت و آمد با انسانهای خوب و صالح و چهارم یادآوری روز قیامت و عکس این عوامل باعث بدبختی و دوزخ خواهد شد.

امام جمعه زرند در ادامه تصریح کرد: ما هر کجا و هر وقت به سخنان رهبرمان گوش دادیم و ولایت مداری کردیم و انقلابی عمل کردیم موفق شدیم، بنابراین نجات و رستگاری مردم ایران توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و انقلابی عمل کردن است.

وی افزود: خوشبختانه مردم زرند مردمی مومن، متدین و ولایت مدار و پیرو رهبر می باشند و همدلی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

ابراهیمی اظهار داشت: راه نجات راهی است که مقام معظم رهبری اعلام کردند و آن اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید خوب و تعصب بر خرید تولیدات داخلی است.

وی ادامه داد: عدم اعتماد به دشمن و دشمن شناسی یکی دیگر از راه های نجات ماست ، ما نباید به لبخند دشمن دل خوش نکنیم آنها به دنبال اغفال ما هستند چرا استکبار جهانی مخالف صد در صد جمهوری اسلامی می باشد و نباید جهاد کبیر به معنی عدم تبعیت از خواست دشمن و مقابله با آنان را فراموش کنیم.

خطیب نماز فطر گفت: در شهرستان زرند با آسیب هایی مواجه هستیم از جمله اعتیاد، طلاق و استفاده از ماهواره و سرگرم شدن با گوشی موبایل، که این ها خواست دشمن است و همچنین عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی نیز از آسیب های شهرستان است و از طرفی باید به فرزند آوری و ازدیاد نسل توجه ویژه ای داشته باشیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.