سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

همایش حجاب وعفاف با حضور وسخنرانی امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 258 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1395.04.21
 
همزمان با هفته حجاب وعفاف راهپیمایی وتجمع مدافعان حریم خانواده با حضور وسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم ، جمعی از مسئولین شهرستان وبا حضور پرشور بانوان زرندی در مورخه95/04/21 از محل حسینیه ثارالله سپاه زرند آغاز و با عبور از خیابان های انقلاب، چمران و امام تا میدان بسیج ادامه داشت.از جمله برنامه های این مراسم ، سر دادن شعارهایی در ارتباط با حجاب در طول مسیر راهپیمایی، سخنرانی سرکار خانم انصاریان مسئول حوزه علمیه خواهران زرند ، پخش کلیپ در ارتباط با حجاب و اهدای جوایز به تعدادی از حضار بود.



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در راهپیمایی عفاف و حجاب به مناسبت هفته حجاب وعفاف مورخه 95/04/20


الحمدلله، الصلاة والسلام وعلی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)، یا بقیة الله ، یا اباصالح، اغثنا وادرکنا

خشنودی مولایمان صاحب الزمان(عج) ،سلامتی رهبر عزیز وبزرگوارمان، شادی روح امام راحل عظیم الشأن، شادی ارواح طیبه شهدا ، شهدای والا مقام شهرستان ، شادی ارواح مطهر دو شهید گمنام شهرستان و سلامتی همه خدمتگزاران به نظام اسلامی ،سلامتی همه بانوان مکرمه ایران زمین، سلامتی خودتان وخانواده و فرزندانتان اجماعاً صلوات.

اولاً از همه شما مادران،خواهران بزرگوار برای تجمع در دفاع از عفاف و حجاب ، تشکر و قدردانی می کنم. از همه دست اندرکاران عزیز که زمینه این جلسه مقدس و نورانی را فراهم کردند، از سپاه و بسیج و معاونت محترم فرماندار و همه دست اندرکاران، مجری و قاری محترم وهمه شما خواهران مکرمه نیز تقدیر و تشکر می کنم.

چنین ایامی مصادف است با شهادت بیش از پنج هزار انسان بی گناه در دفاع از حجاب و عفاف و پاکدامنی بانوان این سرزمین در مسجد گوهرشاد مشهد مقدس .

کشتار مردم در دفاع از حجاب:

خدا لعنت کند رضا خان قلدر را که در بازگشت از ترکیه طرح کشف حجاب آتاتورک را که امریکایی ها به او داده بودند در ایران پیاده کرد تا اولاً نسل ایران زمین را فاسد کند. از کارهای رضاخان منحوس برنامه بی حجابی و برداشتن چادر از سر زنان این سرزمین بود و به جای آن زنان کلاه برسر می گذاشتند و فرمان داد تا مردان لباس متحد الشکل به تن کنند، هدف از برداشتن حجاب، کم کردن عفت در جامعه بود تا شیر زنی مانند زینب کبری شکل نگیرد که در مقابل ظلم وستم ظالمان ایستادگی کند وکسی در مقابل کودتای امریکایی ایستادگی نکند او چادر را بردشت تا بی عفتی رواج پیدا کند، مردم مسلمان آن زمان در مقابل این اقدام، قیام کردند. اما آنها عالم بزرگ آن زمان، حاج حسین قمی را که رفته بود تا با شاه مذاکره کند، را زندانی کردند.مردم چند روز در مسجد گوهرشاد اعتصاب کردند، به دستور رضاخان مسجد را به خاک و خون کشیدند و بیش از پنج هزار نفردر آن زمان برای دفاع از حجاب به شهادت رسیدند.به همین مناسبت این ایام را روز عفاف و حجاب نامیدند و امروز تجمع شما بانوان بزرگوار برای حمایت از اصل قرانی عفاف و حجاب است.

نقش مهم مادران در تربیت فرزندان:

خواهران بزرگوار بی حجاب شدن زنان، کم کم عفاف از جامعه رخت می بندد. اگر مادر پاکدامن و عفیف نباشد، نسل پاکدامن و بسیجی تربیت نمی کند. مادر فاسد، فرزندان فاسد تربیت می کند. امروز فساد و تباهی در دنیای غرب غوغا کرده است. فلمهای منتشر شده از خیانت های خانوادگی غرب را در فضای مجازی می بینید، هدف آنها این است که جوانان ما را از خدا دور کنند و جامعه را به سمت حیوانیت سوق دهند وانسان را در حد یک حیوان شهوتران تنزل دهند.

هدف جامعه غربی در فاسد کردن زنان:

نکته دوم این است که غربی ها به دنبال این هستند تا زنان را به سمتی سوق دادند که در مجامع با آرایش بیرون بیاید تا مردان بیشتر لذت ببرند. در واقع این آزادی برای زن نیست بلکه اسارت اوست برای مرد سالاری . این واقعیت دنیای غرب است تا مادران نتوانند فرزندان صالح تربیت کنند و تنها به فکر شهوات و آرایش ظاهری خود باشند،در این صورت دیگر کسی قادر به نجات کشور نخواهد بود و بیگانگان به راحتی منابع کشورها را غارت کنند و بهترین راه آن، فساد مادران است. زن فاسد ومعتاد که پایبند به خانواده نباشد باعث رواج فحشا و منکرات در جامعه می شودو این هدف جامعه غربی است ولی اسلام دنبال آزادی زنان است اینکه زن عفیف و پاکدامن بماند، دستور حجاب در اسلام برای حفظ زیبایی های زن و در واقع به نفع خود زن است و باعث حفظ بنیان خانواده ها نیز می شود. اگر مردم در مقابل بی حجابی بی تفاوت هستند،کانون خانواده اولین جایی است که آسیب می بیند وآمار طلاق بالا می رود وفرزندان طلاق زیاد می شوندو آرامش از جامعه برداشته می شود و زندگی ها از هم پاشیده می شود .بنابراین برای حفظ بنیان خانواده اسلام دستور به حجاب داده است. حجاب هم برای زنان و هم برای مردان است. با حجاب ، عفت و پاکدامنی ها حفظ می شود و کانون خانواده گرم می ماندو مادر می تواند شیرمردانی صالح تربیت کند تا جامعه حفظ شود. آزادی زن و کرامت و بزرگواری را اسلام به زنان هدیه کرده است .

صمیمانه از حضور همه شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.خدای تبارک و تعالی بزرگترین اجر و خیر را به شما عنایت بفرماید که در جهت حفظ ارزشها وحفظ خون شهدا قدم بر می دارید.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار



http://yascms.ir/emam/gozaresh/m888.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m889.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m890.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m891.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m892.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m893.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m894.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m895.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/m896.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.