سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه محترم به مناسبت فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 529 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1395.05.04
 

http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند به مناسبت فرارسیدن 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب در ایران با صدور پیامی این نعمت بزرگ انقلاب را گرامی داشتند .

متن این پیام به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

نمازجمعه قلب فرهنگی هرشهراست.مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

حقیقتا ” نماز جمعه در اسلام ترکیب عجیبی است؛ از یک طرف توصیه ی مردم به تقوا و پاکدامنی و دوری از هواهای نفسانی و از طرف دیگر آگاه کردن مردم از جریانهای سیاسی و توطئه های دشمنان و نیازهای دوستان و اوضاع دنیای اسلام است . قدر این فریضه عظیم را باید خیلی دانست.

نماز جمعه مظهر وحدت،همدلی،وفاداری وهمراهی مردم نسبت به نظام اسلامی است،حضورپرشور واجتماع امیدآفرین امت هرهفته درقرارگاه نماز جمعه درواقع اعلام پای بندی به ارزشهای انقلاب وحمایت از دستاوردهای آن است.تأکید قرآن مجیدوبیانات مکرر معصومین(علیهم السلام) جهت حضور درنمازجمعه بیانگر عظمت این فریضه الهی است.اینجانب ضمن گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعدازپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) از زحمات همه دست اندرکاران اقامه نماز جمعه به ویژه ائمه محترم جمعه که فرماندهان قرارگاه فرهنگی و میراث داران انبیا ءالهی هستند تقدیر وتشکر وحق شناسی می نمایم .


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.